Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@15:29:07 GMT

تشکیل و رونمایی از لباس تیم فوتسال آیفیک

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۲۳۲۶

تشکیل و رونمایی از لباس تیم فوتسال آیفیک

به گزارش ایلنا، عصر روز جمعه ۸ دی ماه مراسم رونمایی از لباس تیم فوتسال آیفیک با حضور اعضای انجمن شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی ایران در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد. 

در این مراسم منصور یزدانی سرپرست تیم فوتسال آیفیک گزارشی از روند شکل گیری تیم فوتسال ارایه کرد و بصورت نمادین، اولین لباس تیم فوتسال به صورت افتخاری به اسماعیل عفیفه رییس و اکبر تحویلیان عضو هیئت مدیره اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 همچنین به دلیل حمایت‌های فرهنگسرای رسانه از تیم فوتسال آیفیک و در اختیار گذاشتن مکان مناسب برای این تیم از بهزاد تیمور‌پور مدیر فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با اهدای لوح تقدیر شد و لباس تیم فوتسال آیفیک نیز به ایشان اهدا شد. 

در این مراسم از مهدی عزتی معاون اجرایی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به دلیل همکاری‌های صمیمانه و ژامک مهدی طراح لباس تیم فوتسال با اهدا لوح تقدیر شد. 

 در ادامه مراسم تیم فوتسال آیفیک اولین بازی خود را با لباس جدید برگزار کردند. 

قرار است تیم فوتسال آیفیک مسابقاتی را بصورت منظم برگزار و در مسابقات سراسری و استانی همچون جام رمضان و مسابقات خیریه شرکت کند. 

تیم فوتسال آیفیک از تهیه کنندگان و فیلمسازان کشور تشکیل شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزای مهر، مراسم رونمایی جشن امضای کتاب «احتضار» تازه‌ترین مجموعه عکس سعید فلاح‌فر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس‌های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد.

این‌کتاب توسط انتشارات بط منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد.

سعید فلاح‌فر شاعر، عکاس و منتقد هنری، فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه‌های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و… برگزار شده است.

مراسم رونمایی از کتاب یادشده با حضور نوا توکلی‌مهر معمار منظر و پژوهشگر شهری، عباس عرب‌زاده عکاس و مدیر هنری کتاب، سید محمد طباطبایی ناشر و سعید اسلام‌زاده روزنامه‌نگار و منتقد هنری همراه است.

این‌برنامه فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود.

کد خبر 6096957 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود