Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-05@23:53:26 GMT

رونمایی عبوری از طرح تازه‌اش برای ساری

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۲۵۵۸

عبوری بابیان اینکه مدیریت شهری ساری در اجرای پروژه‌های بزرگ رکورد زده است و بدون توقف اجرای این پروژه تداوم خواهد داشت، گفت: احداث بوستان بزرگ ولایت مرکز استان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری ساری، بوده که این مکان به‌عنوان مرکز فرهنگی و اجتماعی شمال کشور خواهد شد. به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، مهدی عبوری در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به مشکلات مالی شهرداری مرکز مازندران، گفت: فعالیت‌های شهرداری ساری در بخش‌های مختلف باوجود همه مشکلات مالی کاهش نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل، خاطرنشان کرد: مطالعات ریز پهنه‌بندی اماکن شهری در هنگام بحران در ساری تهیه‌شده است، تمامی طرح‌های عمرانی در دست اجرای ساری، دارای پیوست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران است.

شهردار ساری در تشریح مراحل پیشرفت زباله‌سوز این شهرستان، اظهار کرد: پاسخ استعلام محیط‌زیست یکی از دلایل تأخیر در احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری بوده است.

عبوری بابیان اینکه مدیریت شهری ساری در اجرای پروژه‌های بزرگ رکورد زده است و بدون توقف اجرای این پروژه تداوم خواهد داشت، افزود: احداث بوستان بزرگ ولایت مرکز استان یکی از پروژه‌های بزرگ شهرداری ساری، بوده که این مکان به‌عنوان مرکز فرهنگی و اجتماعی شمال کشور خواهد شد.

وی بابیان اینکه طرح بزرگ هدایت و انتقال آب‌های سطحی شهر ساری پس از 40 سال در مرحله تکمیل شدن قرار دارد، تصریح کرد: آب بخش عظیمی از شهر ساری با عملیات معکوس به رودخانه تجن هدایت می‌شود این پروژه عظیم کمتر از 200 متر دیگر پایان میابد.

شهردار مرکز مازندران با اعلام اینکه ساری تنها مرکز استان کشوری بوده که طرح جامع ترافیکی نداشته است، گفت: اجرای طرح جامع ترافیکی شهر ساری در دستور کار شهرداری ساری به‌صورت علمی قرارگرفته و مطالعات اجرای طرح فوق اتمام یافته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد