Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۰ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۰ تماس منجر به عملیات شده است.

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۵ عملیات اطفا حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۷۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شده، ۹۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۵ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۵۵ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.  

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در سرپل یخچال، حریق خودرو در حصارحاج شمسعلی، حریق مخروبه در جولان و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار نظربیگ و بلوار بعثت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان افزود: همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار کاشانی و بلوار نیروی انتظامی، ۲ مورد مهار حیوانات در چرمسازی و شهرک امیرکبیر و رهاسازی اندام بدن از داخل صندلی در میدان باباطاهر به انجام رسید.

بیاناتی اضافه کرد: تعداد ۵ نفر نجات یافته در این عملیات گزارش شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از ۴ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تا ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد متأثر از سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت زمان ۲۸ مورد عملیات انجام شده است افزود: در این عملیات‌ها به ۶۰۹ نفر امدادرسانی، ۱ نفر به مناطق امن منتقل و آب نفوذ کرده به ۳۷ واحد مسکونی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۴۳ تیم عملیاتی شامل (۱۷۱ نفر) در این عملیات‌ها شرکت و اقدام به توزیع ۲۶ تخته موکت، ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۱۴ بسته غذایی بین متاثرین از این پدیده جوی کردند.

بیشترین امدادرسانی در استان‌های اصفهان و کرمان انجام شده است.

کد خبر 6087705

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز