Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گوشي هاي هوشمند سري هواوي ميت 10 (Huawei Mate 10) با برخورداري از قابليت‌هاي متنوع و خارق‌العاده، جاي اين 7 چيز را در تعطيلات و سفرهاي پيش روي شما پر خواهند کرد.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از گجت نيوز، روند اتفاقات تکنولوژي به نحوي رقم خورده است که اکنون شما گوشي هوشمند خودتان را در هر موقعيتي به همراه داشته باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين که شما بخواهيد در هر مکاني کلي تجهيزات به همراه داشته باشيد، کار درستي نيست، از اين رو مي‌خواهيم در اين مطلب شما را با قابليت‌هايي آشنا کنيم که اگر سري هواوي Mate 10 را به همراه داشته باشيد، براي شما بهترين نقش را ايفا مي‌کند.

1. جايگزيني براي دوربين DSLR
شما به سرعت سفر مي‌کنيد و مي‌توانيد کلي تصاوير لذت‌بخش بگيريد اما به همين اندازه وسيله‌اي که براي عکاسي با خودتان حمل مي‌کنيد هم بايد لذت‌بخش طراحي‌شده باشد. گوشي هاي هوشمند سري هواوي ميت 10 دقيقا با همين هدف طراحي شده است. اين دستگاه‌ها داراي لنزهاي شگفت‌انگيز لايکا هستند که با داشتن دريچه ديافراگم f/1.6 کاملا براي ضمن ثبت تصاوير استوديويي، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. سري ميت 10 متشکل از دو دوربين 20 مگاپيکسلي مونوکروم در کنار 12 مگاپيکسلي RGB است. اين دوربين داراي فناوري OIS بوده که زوم هيبريدي 4 برابري دارند تا شما بتوانيد به راحتي زوم کرده و با کمترين لرزش، تصوير خود را ثبت کنيد. دوربين در اين سري با فناوري هوش مصنوعي ادغام شده است و مي‌تواند صحنه‌هاي مختلف را تشخيص دهد. شما به راحتي مي‌توانيد با داشتن تنظيمات دستي هر چيزي را تنظيم کنيد اما مي‌توانيد به خود دستگاه هم اعتماد کنيد تا دستگاه به صورت اتوماتيک براي شما بهترين موقعيت را تنظيم کند. سري هواوي ميت 10 به دليل بهره بردن از قابليت‌هاي هوش مصنوعي مي‌تواند به شما تضمين تصاويري باکيفيت را بدهد. شما به راحتي از آتش‌بازي‌ها مي‌توانيد تصوير بگيريد بدون اين که تصاوير حالت blur و يا کمبود نور داشته باشند.
2. پاور بانک
پاور بانک خودتان را در خانه قرار دهيد! سري هواوي ميت 10 شما داراي باتري قدرتمند 4000 ميلي‌آمپرساعتي هست که انرژي لازم براي شما را تامين کند. فرقي نمي‌کند فعاليت شما به چه شکل باشد زيرا در اين دستگاه‌ها باز هم هوش مصنوعي قدرت‌نمايي کرده است و مي‌تواند مصرف انرژي دستگاه شما را کاملا مطابق نياز و تجربه به دست آمده از شما تنظيم کند حتي اگر باتري شما نيز کم بيايد، به لطف استفاده از فناوري SuperCharge تنها در نيم ساعت دستگاه شما از 0 تا 58 درصد شارژ خواهد شد.
3. دستگاه بازي قابل‌حمل
اگر شما هم اهل بازي‌هاي ويديويي هستيد، ديگر نيازي نيست دستگاه بازي قابل حمل خودتان را در تاکسي و يا قطار حمل کنيد چرا که در سري هواوي ميت 10 به دو دليل نياز شما کامل برطرف خواهد شد. باتري بزرگ و قدرت عملکرد بسيار بالا دو مولفه‌اي هستند که تجربه بسيار بي‌نظيري را شکل خواهند داد. براي مثال در بازي Clash of Kings، هواوي با به‌کارگيري از سريع‌ترين مودم ارتباطي LTE Cat18 و چيپست بهينه‌شده مي‌تواند 25 درصد لود سريع‌تري در بازي را براي شما رقم بزند. اين ميزان سرعت در موقعيت‌هاي مختلف براي کاربر از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.
4. نقشه
تمام نقشه‌هاي کاغذي خودتان را فراموش کنيد! شما مي‌توانيد از سري اسمارت‌فون‌هاي هواوي Mate 10 با دارا بودن از نقشه ناوبري هوشمند به شما امکان اين را مي‌دهد که در بالاترين دقت ممکن حتي در تونل‌ها و يا بزرگراه‌هاي خارج از شهر مکان خودتان را پيدا کنيد و به راحتي به مسيريابي بپردازيد.
5. ديکشنري
به‌جرات مي‌توان گفت حتي يک لغت را هم از دست نخواهيد داد. با سري هواوي ميت 10 مي‌توان حمل و نقل ديکشنري‌هاي سنگين را فراموش کرد. در اين سري هواوي مي‌توان به صورت همزمان (real-time) با کمک گرفتن از دوربين بين 50 زبان زنده دنيا عمل ترجمه را انجام داد. فرايند در نظر گرفته شده با درگير شدن هوش مصنوعي نسبت به سيستم‌هايي که هوش مصنوعي ندارند، 300 درصد سرعت بيشتر را براي سري ميت 10 رقم‌زده است.
6. آلبوم تصاوير
آلبوم‌هاي عکس، خاطره‌هاي فراموش‌نشدني از گذشته هستند. شما با سري Mate 10 هواوي و توسط فرايند نرم‌افزاري در نظر گرفته شده مي‌توانيد آلبوم‌هاي تصوير شگفت‌انگيز خودتان را در دستگاه تشکيل دهيد و از آن‌ها مراقبت کنيد. البته به راحتي هم مي‌توانيد با دوستان خودتان آن را به اشتراک بگذاريد و تصاوير و ويديوها را با سرعتي 100 برابر بيشتر از بلوتوث براي آن‌ها ارسال کنيد. البته لازم به ذکر است که نيازي به وجود وايرلس مشترک نيست و به صورت مستقيم به ديگر دستگاه‌ها متصل خواهد شد.
7. گوشي دوم
مسلما زماني که شما به سفري خارج از کشور مي‌رويد نياز داريد تا با خطي محلي تماس و يا پيام‌هاي خودتان را ارسال کنيد. سري گوشي هاي هوشمند هواوي ميت 10 داراي دو درگاه سيم کارت هستند و اين امکان را به خوبي براي شما فراهم مي‌کنند که با در نظر گرفتن سيم‌کارت محلي دوم، به راحتي تماس و يا پيام خود را بين دو خط سوييچ کنيد.
در سفرها با داشتن يکي از گوشي هاي سري هواوي Mate 10 در جيب خود، لذتي بيشتر را تجربه کنيد!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

الو قفسه مرکز فروش پالت ابزار در ایران یک منبع مناسب برای تهیه پالت‌های ابزار با قیمت مناسب است.

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

ویژگی‌های پالت پلاستیکی استاندارد عبارتند از:

1. مقاومت در برابر ضربه و فشار: پالت‌های پلاستیکی استاندارد قادر به تحمل ضربات و فشارهای زیادی هستند.

2. سبک وزن: پالت‌های پلاستیکی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آن‌ها راحت تر می‌کند.

3. ضدرطوبت: پالت‌های پلاستیکی به آب و رطوبت مقاوم هستند و از آلودگی و خرابی جلوگیری می‌کنند.

4. قابلیت شستشو: این نوع پالت‌ها به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند.

5. قابلیت استفاده مجدد: پالت‌های پلاستیکی می‌توانند بارها و بارها استفاده شوند و مقرون به صرفه هستند.

6. ایمنی: پالت‌های پلاستیکی دارای سطح صاف و بدون ترک خطرناک هستند و ایمنی بارها را تضمین می‌کنند.

استانداردهای بین المللی پالت چیست؟

ویژگی‌های پالت پلاستیکی استاندارد عبارتند از:

1. مقاومت در برابر ضربه و فشار: پالت‌های پلاستیکی استاندارد قادر به تحمل ضربات و فشارهای زیادی هستند.

2. سبک وزن: پالت‌های پلاستیکی سبک و وزن کمی دارند که حمل و نقل آن‌ها راحت تر می‌کند.

3. ضدرطوبت: پالت‌های پلاستیکی به آب و رطوبت مقاوم هستند و از آلودگی و خرابی جلوگیری می‌کنند.

4. قابلیت شستشو: این نوع پالت‌ها به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند.

5. قابلیت استفاده مجدد: پالت‌های پلاستیکی می‌توانند بارها و بارها استفاده شوند و مقرون به صرفه هستند.

6. ایمنی: پالت‌های پلاستیکی دارای سطح صاف و بدون ترک خطرناک هستند و ایمنی بارها را تضمین می‌کنند.

ابعاد و اندازه پالت پلاستیکی استاندارد

ابعاد پالت‌های پلاستیکی استاندارد بر اساس گواهی‌نامه‌های Euro و ISO مشخص می‌شوند و معمولاً به اندازه‌های 1200x800 میلیمتر و 1200x1000 میلیمتر تقسیم می‌شوند. این ابعاد استاندارد به عنوان ابعاد پرکاربرد و متداول در صنایع و کاربردهای مختلف پالت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته وجود پالت‌های پلاستیکی با ابعاد متفاوت نباید این موضوع را نشان دهد که از آن‌ها استفاده نمی‌شود. انتخاب مناسب پالت‌های پلاستیکی بهره‌وری و کارایی در زمینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی در انبار را افزایش می‌دهد.

انواع پالت ابزار

پالت‌های ابزار پایه‌دار و پالت‌های ابزار کمپرسی دو نوع از انواع پالت‌های ابزار هستند که بخشی از تجهیزات وسایل حمل و نقل و ذخیره‌سازی هستند.

1. پالت ابزار پایه‌دار: این نوع پالت دارای پایه‌های ثابت است که به منظور قرارگیری و حمل ابزارها و اشیاء سنگین استفاده می‌شود. پایه‌های ثابت این پالت‌ها از جنس فلزی یا پلاستیکی بوده و وزن بار مورد نیاز را به راحتی تحمل می‌کنند.

2. پالت ابزار کمپرسی: این نوع پالت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با فشردن یا تخلیه هوا، ارتفاع آن قابل تنظیم است. این ویژگی امکان انطباق با اندازه و ارتفاع مختلف بارها را فراهم می‌کند و برای ذخیره‌سازی و حمل انواع متفاوت بارها استفاده می‌شود.

مرکز فروش پالت ابزار در ایران

الو قفسه مرکز فروش پالت ابزار در ایران یک منبع مناسب برای تهیه پالت‌های ابزار با قیمت مناسب است. این مرکز ممکن است انواع مختلف پالت‌های ابزار را با اندازه‌ها و ویژگی‌های متنوع ارائه دهد و شما می‌توانید از اینجا پالت‌هایی که نیاز دارید را به قیمت مناسب تهیه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی بیشتر، با کارشناسان الو قفسه تماس بگیرید یا با کارشناسان ما در الو قفسه https://aloghafase.com/ تماس بگیرید .

کد خبر 749445

دیگر خبرها

  • فلومتر التراسونیک کانال باز چیست؟
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم)
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟