Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود کارخانه روغن نباتی ورامین از جمله مشکلات مهم محله جوانمرد قصاب است که باعث ایجاد بوی بسیار نامطبوع و غیرقابل تحملی در فضای پیرامونی شده است.

به گزارش ایرنا، زهرا نژادبهرام روز یکشنبه در سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به بازدید خود از محله جوانمرد قصاب اشاره کرد و افزود: شهرداری تهران باید برای رفع مشکلات زیست محیطی ناشی از وجود کارخانه روغن نباتی ورامین در این محله، اقدام جدی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات موجود دراین محله از شهرری، اظهار کرد: وجود کارخانه روغن نباتی ورامین دراین محله و بروز مشکلات زیست محیطی و بوی بد ناشی از آن، امکان زیست در این محله را مشکل کرده است.
نژادبهرام افزود: وجود کابل های فشار قوی که بیماری‌های متعددی را برای شهروندان به دنبال دارد، از دیگر مشکلات این محله است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: سکونت بیش از 240 خانوار در زیر حریم برق فشار قوی در قسمت شمالی محله جوانمرد قصاب، یک مشکل و معضل جدی است.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این محله، رمپ و لوپ بزرگراه آزادگان به شهید دستواره است که مسدود شده و این خروجی پس از اجرا شدن بخشی از عملیات زیرسازی به همان صورت رها شده و قابل بهره برداری نیست.
وی تصریح کرد: این مشکلات، مصداق بارز فضاهای بدون دفاع شهری هستند که سبب بروز ناامنی و یا حداقل القا حس نا امنی در سطح محله جوانمرد قصاب شده است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، از شهردار خواست که دستورات لازم برای رفع مشکلات این محله را صادر کند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7244/9343**1625

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۳۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران

دریافت 5 MB کد خبر 846478 برچسب‌ها محله همشهری محله

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران