Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کلانتري 163 ولنجک با اشاره به دستگيري دو سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده ولنجک، گفت: مالباختگان مي توانند ضمن مراجعه به اين کلانتري، اموال مسروقه خود را شناسايي و بازپس گيرند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سرهنگ عباسعلي ابراهيمي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد لوازم داخلي خودرو در محدوده هاي مختلف اين محله و شکايت شهروندان به کلانتري، تيم هاي عملياتي اقدامات خود را آغاز کرده و پس از بررسي هاي انجام شده دو سارق سابقه دار را که با همدستي هم اقدام به سرقت مي کردند، شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مقام انتظامي عنوان داشت: طي يک سلسله عمليات ضربتي اين دو سارق دستگير و به کلانتري منتقل شدند و پس از بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت از خودروهاي شهروندان اين محدوده اعتراف کردند.
وي افزود: با دستگيري اين دو متهم با دستور قضايي مخفيگاه آنها مورد بازرسي قرار گرفت که طي آن تعداد زيادي اموال مسروقه از جمله طلا، جواهر، کفش، کارت هاي شناسايي، ضبط و باند و غيره کشف شد.
رئيس کلانتري 163 ولنجک در ادامه عنوان داشت: با اعتراف متهمان به فروش اموال مسروقه به يک مالخر اموال مسروقه اين متهم نيز در يک عمليات ضربتي شناسايي، دستگير و از مخفيگاه او نيز تعدادي اموال مسروقه کشف شد.
گفتني است، بنابر دستور مقام قضايي، شهرونداني که در محدوده ولنجک، مورد سرقت لوازم داخلي خودرو قرار گرفته اند مي توانند ضمن مراجعه به کلانتري و تشکيل پرونده شکايت از سارقان و مالخر مذکور، اموال خود را شناسايي و بازپس گيرند.
مهر
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زنی که با همکاری همسرش اقدام به سرقت ۳ میلیارد ریالی از مغازه‌ای در جنوب‌غرب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا موسوی در این‌باره گفت:‌ چند روز پیش یکی از شهروندان به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس مراجعه و اعلام کرد که شب گذشته سارقان با تخریب قفل و شیشه مغازه اقدام به سرقت وسایل داخل آن به ارزش مالی حدود سه میلیارد ریال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار ماموران کلانتری خلیج فارس قرار گرفت، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی پلیسی مشخص شد یک زن و شوهر که در مجاورت مغازه زندگی می‌کنند با مشارکت یک دیگر اقدام به سرقت از مغازه کرده‌اند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان که داخل یک کانکس در حوالی اتوبان آزادگان تهران بود اعزام شد و متهم زن را در محل دستگیر کردند. همچنین همسر این فرد که از اتباع کشور همسایه بود قبل حضور تیم عملیات از محل متواری شده بود.

موسوی با اشاره به بازرسی از محل دستگیری این زن، گفت: ماموران در جریان بازرسی به عمل از مخفیگاه این زن و شوهر اجناس به سرقت رفته از مغازه را نیز کشف کرده و به همراه متهم به کلانتری انتقال دادند.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای دستگیری همدست این زن در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد، گفت: این زن در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت همچنین با اشاره به وقوع این سرقت به شهروندان و به خصوص کسبه توصیه کرد که حتما نسبت به ارتقاء سیستم امنیتی اماکن خصوصی خود از طریق نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر اقدام کرده و از این طریق امکان سرقت را به حداقل برسانند. همچنین تا جای ممکن از نگهداری اقلام گرانبها، وجه نقد زیاد و ... در مغازه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای ضبط خودرو در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد