Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه حواد الائمه (ع) سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: یکی از معضلات مطرح شده توسط معتمدان و مردم این محله، اجتماع معتادان مختلط به صورت پاتوق در محله معصوم آباد شهرستان زابل بودکه علاوه بر زشت کردن چهره محله، تردد را برای بانوان سخت کرده بود.

وی تصریح کرد: بیش از این هیئات امنای مسجد محل که این پاتوق در مجاورت آن قرار داشت تلاش زیادی کرده بودند تا بتوانند این معضل را رفع و محیط را پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر قرارگاه حواد الائمه (ع) سپاه سلمان گفت: در این راستا مردم محل به نهاد های مختلف مراجعه و در خواست رسیدگی به این معضل را داشتند مه متاسفانه علی رغم پیگیری ها به نتیجه ای نمی رسند.


سرهنگ پاسدار علی متحدی نژاد افزود: سرانجام پس از دریافت گزارش از سوی مردم و با اینکه پاسی از شب گذشته بود از پاتوق مذکور بازدید به عمل آمد و تدابیر لازم برای انسداد این محل اتخاذ شد.

وی ادامه داد: انسداد این پاتوق که در منزلی مخروبه وجود داشت با همکاری اعضای محل طی مدت شش ساعت انجام شد و بلافاصله اقدامات زیباسازی محل انجام شد.

وی بیان کرد: کار انسداد این بنای مخروبه از طریق بستن راههای ورود و خروج و پنجره ها صورت گرفت و در پایان با دیوار نویسی و با نوشتن جملات دلنشین و امیدوار کننده
به پایان رسید.

دبیر قرارگاه حواد الائمه (ع) سپاه سلمان گفت: این اقدام زمینه رضایت اهالی محل را فراهم کرد و مردم و معتمدین با نوشتن نامه جمعی از این اقدام قدر دانی کردند.


سرهنگ پاسدار علی متحدی نژاد افزود: این اقدام به قدری در جوانان تاثیر گذاشت که جوانان منطقه اعلام آمادگی کردند تا در گاکسازی دیگر اماکن متروکه نیز مشارکت نمایند.

گفتنی است: این اقدامات زمینه را برای کنترل و پیشگیری معضلات ناشی از این پدیده در جامعه فراهم می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، این طرح را یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌های استان دانست و گفت: برای تامین منابع آن تاکنون از طریق سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت اقداماتی انجام شده است. 

وی افزود: قرارداد ساخت این طرح سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما در پیچ و خم کمبود اعتبار باقی ماند.

به گفته استاندار تا سال ۹۷ طرح راه آهن دورود به خرم آباد ۳۸ درصد و سال گذشته ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آقای شفقت به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و گفت: خواسته مردم استان تسریع در روند ساخت آن است که از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از طرح را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار و ادامه اجرای این طرح، مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به مرور از این منابع استفاده کند که این مهم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حجم اعتبار طرح بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شفقت رقم مطالبات قرارگاه خاتم از طرح راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا
  • (تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت