Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عذرخواهی کمپانی اپل از کاربرانش به دلیل کاهش سرعت آیفون، آینده تبلت‌های گوگل در دستان سیستم‌عامل کروم، شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، عذرخواهی کمپانی اپل از کاربرانش به دلیل کاهش سرعت آیفون، آینده‌ تبلت‌های گوگل در دستان سیستم‌عامل کروم، شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته فناوری میزان بخوانید.

آینده‌ تبلت‌های گوگل در دستان سیستم‌عامل کروم

زومیت: با توجه به رویکرد جدی گوگل در قبال سیستم‌عامل کروم و توانایی اجرای اپلیکیشن‌های اندروید که به‌تازگی اضافه شده، به‌نظر می‌رسد که تبلت‌های آینده گوگل به‌جای اندروید، با سیستم‌عامل کروم روانه‌ی بازارها خواهند شد. این‌ روزها خبرهای زیادی درباره سیستم‌عامل کروم به گوش‌مان می‌رسد؛ از توقف تولید تبلت اندرویدی Pixel C گرفته تا کروم‌بوک ۲ در ۱ آینده‌ سامسونگ همگی گواهی بر این مدعا هستند. از این‌رو تصور حضور سیستم‌عامل کروم روی تبلت‌های آینده این شرکت چندان دور از ذهن نیست. سال گذشته گوگل اجرای اپلیکیشن‌های اندروید روی سیستم‌عامل کروم را اعلام کرد. در روزهای اولیه، اجرای برنامه‌ها روی سیستم‌عامل کروم بسیار پرخطا و ناخوشایند جلوه می‌کرد اما باتوجه به بهبود‌هایی که این شرکت تاکنون ایجاد کرده، تجربه‌ استفاده از دو سیستم‌عامل یادشده بسیار یکپارچه‌تر به‌نظر می‌رسد.

شارژر بی‌سیم با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه

دیلی‌میل: دو پتنت اپل که امروز توسط اداره ثبت اختراعات و علامات تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده‌اند، به ما سر نخ می‌دهد که شارژرهای اپل در آینده‌ای نزدیک به چه شکل خواهد بود و چه امکاناتی خواهد داشت. این دو پتنت، روش‌های شارژ بی‌سیم و توانایی شارژ چندین دستگاه را به صورت همزمان را توضیح می‌دهند. در شارژرهای نسل بعد اپل برای اولین بار می‌توان اولویت شارژ دستگاه‌ها و این که تحت چه شرایطی شارژ شوند را انتخاب کرد. همچنین امکان جاگذاری تجهیزات شارژ بی‌سیم در داخل وسایل مختلف نظیر مبلمان یا وسایل نقلیه نیز وجود خواهد داشت. آخرین مدل‌های آیفون (آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X) همه به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند و اپل در ماه سپتامبر سیستم شارژ بی‌سیم چندگانه خود را موسوم به "AirPower" ارائه می‌کند.

عذرخواهی کمپانی اپل از کاربرانش به دلیل کاهش سرعت عملکرد آیفون

زوم تک: کمپانی آمریکایی اپل در نامه ای سر گشاده خطاب به کاربران و مشتریان خودش که طی آن از سوءتفاهم های مرتبط با کاهش دادن سرعت عملکرد آیفون های قدیمی عذر خواهی کرده است. این کمپانی محبوب و بزرگ در دنیای تکنولوژی در طی چند هفته گذشته طی خبرهایی اذعان کرده بود که به خاطر کاهش عملکرد باتری های آیفون های قدیمی، سرعت عملکرد این گوشی‌ها را کاهش می دهد. در این نامه گفته شده است که می‌دانیم برخی از شما احساس می کنید که شرکت اپل شما را از خودش ناامید کرده است اما از این بابت بسیار متاسف هستیم. همچنین کمپانی بزرگ اپل افزود که باتری های گوشی ها از اجزای مصرفی گوشی محسوب می شوند و این کمپانی این امکان را فراهم کرده است تا کاربرانی که از آیفون ۶ و یا مدل های بعدی آیفون استفاده می کنند از اواخر ماه ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۱۸ باتری گوشی های خود را با پرداخت تنها ۲۹ دلار تعویض کنند. اپل همچنین به کاربرانش قول داده است که تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی ویژگی جدید را به سیستم عامل آی او اس اضافه کند.


تصاویر منتسب به هوآوی پی 20، خبر از سه مدل با دوربین سه گانه می دهند

دیجیاتو: در سال های اخیر هوآوی از موبایل های پی 8، پی 9 و پی 10 رونمایی کرده و در حالی که این بار انتظار معرفی پی 11 را داشتیم، ولی بر اساس تصاویری که به تازگی فاش شده به نظر می رسد این بار باید منتظر پی 20 آن هم با دوربین اصلی سه گانه باشیم. تصاویر منتسب به هوآوی پی 20 که اخیراً منتشر شده خبر از 3 تلفن هوشمند از این سری را می دهند: پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 پرو. همچنین هر سه مدل از دوربین اصلی سه گانه پشتیبانی می کنند، البته جایگاه دوربین ها بسته به مدل متفاوت است. بر اساس گزارش های پیشین دوربین این موبایل ها از زوم 5 برابر پشتیبانی می کنند و از حسگرهای 40 مگاپیکسلی بهره می برند. بدین ترتیب از این حیث تلفن های هوشمند سری پی 20، عالی به نظر می رسند، البته در نهایت باید منتظر ماند تا پس از عرضه و بررسی، کیفیت آنها محک بخورد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!

ایتنا - شرکت اپل به کاربران آیفون هشدار داده که باید هنگام شارژ گوشی‌های هوشمند خود نکات ایمنی را رعایت کنند در غیر این صورت ممکن است آتش‌سوزی، برق گرفتگی یا آسیب جدی رخ دهد.
بر اساس جزییات منتشر شده در وبسایت پشتیبانی اپل، این شرکت فناوری از کاربران خواسته است که آیفون، آداپتور یا کابل شارژر را هرگز زیر پتو، بالش یا بدن خود قرار ندهند زیرا این کار می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه و بروز حادثه شود.

اپل تاکید کرده آیفون، آداپتور و شارژر بی‌سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ کردن در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. اگر آیفون شما در حال شارژ است، نباید برای مدت طولانی با بدن شما تماس داشته باشد.

این هشدار به ویژه زمانی اهمیت می‌یابد که کاربران قصد خوابیدن یا قرار گرفتن در شرایطی را دارند که نمی‌توانند افزایش دمای گوشی را متوجه شوند.

براساس توصیه‌های ایمنی اپل، کاربران باید همواره از آداپتورها و کابل‌های اصلی این شرکت برای شارژ آیفون استفاده کنند. محصولات شرکت‌های ثالث و ارزان‌قیمت ممکن است استاندارد لازم را نداشته و خطرآفرین باشند.

اپل همچنین هشدار داده است که کابل‌ها یا شارژرهای آسیب دیده یا مرطوب می‌توانند باعث آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به گوشی یا دیگر اموال شوند.

این اقدام اپل در پی گزارش‌های متعددی درباره گرم شدن بیش از حد آیفون‌ها حین شارژ صورت گرفته است. چنین وضعیتی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

با افزایش نگرانی‌ها درباره ایمنی محصولات فناوری، شرکت‌های بزرگ ناگزیرند دستورالعمل‌های لازم را برای استفاده ایمن از دستگاه‌های هوشمند منتشر کنند.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد