Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم در نیم فصل دوم از نیم فصل اول مناسبتر است و توانسته ایم از 2 مسابقه خود چهار امتیاز کسب کنیم.
وی ادامه داد: مسابقات نیم فصل دوم به مراتب از نیم فصل اول دشوارتر است و کسب هر امتیازی ارزش خاص خود را دارد که امیدوارم با ادامه روند فعلی بتوانیم ابتدا به مرحله دوم و سپس لیگ دسته یک صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی در خصوص دیدار اخیر بعثت مقابل شهرداری بم که با برتری 'یک برصفر' تیم کرمانشاه به پایان رسید نیز گفت: در این مسابقه 2 تیم بازی خوب و روانی انجام دادند اما تیم ما از حریف خود سرتر بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم شهرداری بم بسیار با انگیزه بازی می کرد و می دانست برای فرار از انتهای جدول و کسب موقعیتی بهتر، حتما باید امتیاز کسب کند.
وی تصریح کرد: با این حال دوندگی بازیکنان ما و انگیزه آن ها برای کسب پیروزی باعث شد در نهایت سه امتیاز مسابقه نصیب بعثت شود تا همچنان یکی از امیدهای صعود از گروه باشیم.
حسنی گفت: با این پیروزی فاصله امتیازی خود با تیم سوم جدول را به یک امتیاز و با تیم دوم به چهار امتیاز کاهش دادیم و ادامه همین روند مطمئنا می تواند موفقیت های بزرگتری برای بعثت همراه داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: تیم ما برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ آزادگان نیازمند حمایت مسئولان است تا بتوانیم بار دیگر نام فوتبال کرمانشاه را در کشور مطرح کنیم.
وی با تاکید بر اینکه بعثت متعلق به اشخاص نیست و به مردم استان کرمانشاه تعلق دارد، گفت: ده ها هزار هوادار این تیم آرزو دارند سال آینده بعثت را در لیگ یک ببینند که امیدوارم این مهم با کمک مسئولان و بخصوصا آقای بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه محقق شود.
حسنی همچنین در پایان از توجه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه و معاونین وی به تیم بعثت قدردانی کرد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در پایایان هفته پانزدهم با 21 امتیاز رده پنجم جدول رده بندی گروه سوم را به خود اختصاص داده است.
مسابقات این فصل لیگ دسته دوم با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان نیز ار هر گروه چهار تیم (مجموعا 12 تیم) به دور دوم صعود می کنند.
تیم های راه یافته به دور دوم در 2 گروه 6 تیمی به مصاف یکدیگر می روند و در نهایت تیم های اول به رقابت های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه های کشور راه می یابند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها

علیرضا برشاهی مدیر گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی از ابتدای امسال، گفت : براین اساس نرخ ورودی به دو مجموعه تاریخی تاق بستان و بیستون برای هر نفر ۳۰ هزار تومان و برای تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتا برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است. 

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی، برخی از گروه‌ها مشمول بازدید رایگان و برخی دیگر نیز مشمول بازدید بصورت نیم بها شده‌اند. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت، بازدید خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از اماکن تاریخی استان رایگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مادران دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با مراجعه به ثبت احوال، کارت سه فرزندی گرفته و با استفاده از این کارت به همراه خانواده خود از اماکن تاریخی استان رایگان بازدید کنند. 

برشاهی اضافه کرد: بازدید از اماکن تاریخی استان برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد، کودکان زیر پنج سال و نیز تورلیدر‌ها رایگان خواهد بود. 

وی در خصوص گروه‌هایی که بازدید آنها از اماکن تاریخی نیم بها است نیز گفت: بازدید بازنشستگان و خبرنگاران از اماکن تاریخی دارای ورودی استان نیم بها می‌باشد. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: بعلاوه، بازدید گروهی دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از اماکن تاریخی استان مشمول بلیط نیم بهاست. 

وی در خصوص نرخ ورودی موزه‌های استان هم گفت: در حال حاضر تنها در چند شهرستان استان موزه‌های مردم‌شناسی فعال هستند که برای بازدید آنها ورودی گرفته نمی‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • پارما به سری A برگشت
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم