Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی دیدار با وزیر ورزش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم وزارت ورزش بتواند به رشد فوتبال کشور کمک کند.

به گزارش ایران آنلاین، وحید هاشمیان ملی پوش سابق فوتبال ایران که روز گذشته دیداری با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشت در گفت و گویی که با رادیو ورزش داشت، در خصوص این ملاقات گفت: دیدار خیلی خوبی با آقای وزیر داشتم؛ ایشان اطلاعات فوتبالی بسیار خوبی داشتند که می تواند به ما کمک کند و نشان می دهد ایشان از مسائل روز فوتبال اگاهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در رابطه با اینکه آیا از سوی وزارت ورزش پیشنهاد حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است یا خیر، افزود: مطرح کردن این پیشنهاد درست نیست چرا که من تا سال 2018 با باشگاه هامبورگ آلمان قرارداد دارم و باید به تعهدم با این باشگاه پایبند بمانم و درست نیست که به حضور در جای دیگری فکر کنم.
این لژیونر سابق فوتبال ایران ادامه داد: من در حال حاضر بیشتر به مربی گری فکر می کنم و عجله ای هم ندارم. ترجیح می دهم تا در تیم های مختلف به عنوان مربی مشغول باشم و بعد از آن در سال های دیگر به مدیریتم فکر می کنم.
هاشمیان درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس یادآور شد: من مبلغ طلبم را درست نیست که بگویم اما موضوع این است که باشگاه پرسپولیس با طلبکاران زیادی مواجه است؛ به عنوان مثال، همین مشکلی که با باشگاه ترکیه ای پیدا کرد و این پول ها روی هم انباشته شده و برای این تیم مشکل ساز شده است. حالا هم باید فدراسیون فوتبال دنبال حل مشکل بازیکنان و مطالبات آنان باشد.
این مهاجم سابق تیم ملی درباره هم گروهی تیم ملی با اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: من فکر می کنم ما در گروه نسبتاً خوبی قرار گرفته ایم و می توانیم با تمهیداتی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دارد بازی های خوبی را در این رقابت ها انجام دهیم.
هاشمیان که سالها در فوتبال آلمان حضور داشته و در تیم هایی مثل بوخوم، هامبورگ، بایرن مونیخ، و هانوفر فوتبال بازی کرده، درباره حضور وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در این تیم و نیز موفقیت او در استقلال چنین واکنشی داشت: شفر یکی از مربیان قدیمی فوتبال آلمان است که سالها در برلین و بوندسلیگا مربیگری کرده و تجارب زیادی دارد؛ اکنون هم در مدت حضور خود در استقلال توانسته تأثیرات خود را روی این تیم بگذارد. فکر می کنم که بتواند به موفقیت های بیشتری هم برسد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند