Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی فارس، در متن این بیانیه آمده است: این گفته امام (ره) که مجلس در رأس امور است به‌خودی‌خود تکلیف سنگینی است، بر دوش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عمل به تکلیف نمایندگی و توجه به مسائل و مشکلات مردم از وظایف اظهر من الشمس شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام تصریح شده است: نمایندگان مجلس باید در قانون‌گذاری و در عمل به وظایف نمایندگی، در نطق‌ها، موضع‌گیری‌ها و اعمال و رفتار خود انقلابی عمل نمایند. جایگاه نمایندگی ملت ایران امانت سنگینی است که بر دوش نمایندگان قرار داده‌ شده است که باید مقتدرانه به سرمنزل برسد. آن‌ کسی که به مجلس می‌رود، یا به هر مسؤولیت دیگری در نظام جمهوری اسلامی می‌رسد، اگر فاسد، بیگانه‌پرست و در خدمت منافع طبقات برخوردار جامعه باشد، دیگر نمی‌تواند نقشی را که ملت و طبقات محروم می‌خواهند، ایفا کند. چنین جایگاه رفیعی نیاز به حفظ و حراست دارد.

در این پیام عنوان شده است: مجلس محل معراج مدرس‌ها و دیالمه‌هاست و همواره از تریبون آن ستون کاخ مستکبرین و طاغوت‌های زمان به لرزه درآمده است. در دفاع از چنین جایگاهی خون‌ها ریخته شده و سرها بالای دار رفته است.

اکنون شما بر جایگاهی تکیه زده‌اید که مشروعیت آن در رأی ملت است و در پاسخ به این اعتماد مردم حداقل وظیفه نمایندگی شما این است که به مطالبات مردم گوش فرا دهید و از جایگاه قانونی خود در جهت تحقق خواست و اراده مردم استفاده نمایید.

در این پیام متذکر شده است:

آقای رئیس؛

امروز همگان نیک می‌دانند که مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم با روند رو به رشدی در حال بسط و گسترش است و این مجلس است که باید داعیه‌دار مطالبات مردم باشد و در صف اول و در کنار آنان تا حصول نتیجه پیگیر دغدغه‌های ملت باشد تا عده‌ای خائن سودجو خواسته‌های معیشتی مردم را به تاراج مقاصد شومشان نبرند.

در پایان این پیام چنین مطرح شده است: در پایان این وظیفه مجلس شورای اسلامی را به شما یادآور می‌شویم که مطابق قانون مطالبه از دستگاه مجریه و در رأس آن رئیس‌جمهور وظیفه و رسالت شماست و اکنون‌که مردم از عملکرد قوه مجریه به‌ویژه در بعد اقتصادی و معیشتی نارضایتی دارند، این تکلیف شماست که علم احقاق حقوق مردم را در دست بگیرید و گزارش آن را به مردم اعلام نمایید.

باشد که فردا در محضر درگاه الهی شرمسار این ملت نجیب و بصیر نشویم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور