Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این راستا موسسه ملل اعلام کرد که در مهرماه فرآیند تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی زیر نظر خود که از مدت‌ها قبل منحل شده بودند را در دستور کار قرار خواهد داد. بنابراین ابتدا فرایند پرداخت سپرده‌های تا سقف سه میلیون تومان آغاز و در ادامه با تصمیمی که در جلسه‌ای متشکل از نمایندگان سران سه قوا گرفته شد ورود به پرداخت‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون و حتی بالاتر نیز در آذرماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بانک مرکزی در جریان تعیین تکلیف سپرده‌گذاران افضل توس، البرز ایرانیان و وحدت در مجموع خط اعتباری حدود ۴۵۰۰میلیاری را برای آن‌ها به تصویب رسانده است که از این رقم  ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای وحدت به موسسه ملل پرداخت خواهد شد.   بر اساس این گزارش،۳۱ سال از فعالیت مؤسسه اعتباري که با نام صندوق قرض الحسنه عسكريه کار خود را آغاز کرد می گذرد.  این موسسه همزمان با اینکه در سال ۱۳۷۳ با شكل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولين تعاوني اعتبار آزاد در سطح كشور مجوز فعاليت خود را از وزارت تعاون اخذ کرد پيگيري هاي لازم را جهت اخذ مجوز فعاليت تحت عنوان مؤسسه مالي و اعتباري عسكريه از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران آغاز کرد.   در سال ۱۳۸۵ توافق نامه اي بين هيأت مديره مؤسسه و بانك مركزي براي تبديل تعاوني اعتبار عسكريه به مؤسسه مالي و اعتباري امضا كه در نهايت اين توافق نامه منجر به صدور موافقت اصولي بانك مركزي شد و سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد  مورد نياز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتداي سال ۱۳۹۰ جهت تأمين سرمايه مورد نياز و تبديل شدن به سهامي عام، اقدام به  پذيره نويسي سهام کرد كه پس از اتمام مراحل پذيره نويسي و بررسي و تائيد بانك مركزي و سازمان بورس و اوراق بهادار در اوایل تیرماه سال ۱۳۹۰نزد اداره كل ثبت شركت ها به عنوان مؤسسه مالي و اعتباري سهامي عام ثبت و تغييرات آن در روزنامه رسمي درج شد.  سپس نام مؤسسه سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسيد و سهام مؤسسه نيز در شركت فرا بورس ايران مورد معامله قرار گرفته و در حال حاضر نيز معاملات آن در حال انجام است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی