Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه نشاط و یأس در جامعه به مدیریت دولت مردان بستگی دارد گفت: به درد و دل های مردم گوش کنید و در راستای رفع مشکلات جوانان با شهامت گام بردارید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان، امروز (10دی) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد با بیان اینکه خزانه و اموال دولت امانتی در دست دولت‌مردان بوده و باید در راستای توسعه جامعه و خدمت به مردم هزینه شود گفت: مردم کارفرمای جامعه هستند و باید به انتقادات و پیشنهادات عموم جامعه با آرامش و متانت توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالاری با تاکید بر اینکه مطالبات، شکایات و نگاه مردم جدی گرفته شود تصریح کرد: کم توجهی به عموم جامعه نارضایتی همگان را در برخواهد داشت.

 

وی به ارتباط نارضایتی مردم، کم توجهی و بی اعتنایی دولت مردان اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید بین مردم حاضر شده به دردل های مردم گوش دهند و در برابر مشکلات پاسخگو باشند تا با اتحاد و هم دلی معضلات و موانع را حل کنند.

 

سالاری به معضل بیکاری اشاره و اذعان کرد: همه وظیفه دارند امید را در جامعه تقویت کنند، این ضعف مسئولان است اگر نارضایتی در جامعه وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه یأس و امید در جامعه به عملکرد دولت مردان وابسته است، تاکید کرد: مردم نامحرم نیستند بلکه در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و اکنون از مسئولان نظام انتظار خدمات رسانی صحیح و صادقانه را دارند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: انتقادات و اعتراضات عمومی قانونی راه‌گشایی در راستای مدیریت و خدمت رسانی بهتر و با کیفیت است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: در برابر معیشت، اشتغال جوانان، آموزش، فرهنگ، مهارت آموزی و نشاط اجتماعی.... همگان مسئول هستیم.

 

وی با بیان اینکه اگر عملکردها مطلوب و صادقانه باشد جامعه ترقی خواهد کرد، افزود: فقط مشکلات مردم را رو نویسی نکنید و بعد به وادی فراموشی سپرده شود، همه رفتارهای ما بر مسائل پیش رو اثرگذار است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیران به مشکلات مردم توجه کنند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به مانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل بوده و خلأ در بخشی، نارضایتی همگان را در بر خواهد داشت.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به معضل بیکاری اشاره و خاطر نشان کرد: با وحدت و انسجام دست به دست هم داده و برای جوانان با شهامت گام بردارید.

 

سالاری با اشاره به اینکه همه مشکلات حل شدنی است اذعان کرد: در راستای مشکلات جامعه، هدف گذاری می شود، ولی آنگونه که باید و شاید همکاری و گام بر داشته نمی شود.

 

در پایان این مراسم سید محمد احمدی، به عنوان فرماندار شهرستان رشت معرفی و از زحمات سیروس شفقی، فرماندار سابق رشت قدردانی شد.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید