Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- 'علی اشرف منصوری'در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی منصوب شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است: به استناد صورت جلسه مورخ دوم دی ماه 1396 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت شهرک های کشاورزی؛ به موجب این حکم علی اشرف منصوری به مدت دو سال به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت منصوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی اشرف منصوری پیش از این ریاست جهاد کشاورزی استان های تهران و کرمانشاه را برعهده داشت.
همچنین پیش از این سیدنظام الدین سجادی چند سالی سکان مدیریتی شرکت شهرکهای کشاورزی ایران را در دست داشت که البته اخبار واصله حکایت از آن دارد که سجادی به عنوان عضو موظف بانک ملی در هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر مشغول به خدمت خواهد شد.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام : IRNAeco@
اقتصام**9186 ** 6075
خبرنگار: هما همت خواه** انتشار: زهرا هجینی نژاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است