Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سید هادی بهادری نماینده  مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طرح راه آهن ارومیه –مراغه که  که ۱۵ سال با سرعت کند اجرا می شد یکباره از سال ۹۵ شتاب گرفت و ریل گذاری آن با یک ماه تاخیر در مهر ماه به اتمام رسید و اکنون در مراحل نهایی راه اندازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری افزود: طبق قول هایی که مسئولین داده اند تا پایان دی ماه این پروژه افتتاح خواهد شد  ولی حدود ۱ ماه تاخیر در افتتاح پیش بینی میر گردد که تاخیر در انتقال زیرکوب به محل پروژه دلیل اصلی آن است و اکنون گروه روسازی به سرعت در حال تکمیل نواقص می باشد.

عضو کمسیون عمران مجلس افزود: اکنون تکمیل جاده دسترسی از مسیر جاده اصلی اشنویه و زیرکوبی، مهمترین نواقص این پروژه می باشند.

بهادری ضمن تاکید بر اینکه  در مراحل نهایی، کنترل کیفیت بسیار مهم است و قطعا تست سرعت انجام خواهد شد افزود: ادامه مسیر این ریل تا ایستگاه بعدی در کنار جاده چی چست ۳ گزینه تعیین شده که توسط مشاور در حال مطالعه و بررسی است تا گزینه ی مناسب تری برای ایستگاه بعدی انتخاب شود.

این عضو کمیسیون تلفیق در پایان افزود: که قطار سریع السیر ارومیه-تبریز  با پیگیری های فراوان  در جدول ۲۰لایحه ی بودجه ۹۷ گنجانده شده و  مطالعات امکان سنجی این خط نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

گنجانده شدن احداث ریل قطار سریع السیر ارومیه – تبریز در لایحه بودجه ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه

در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت درامدهای مالیاتی مصوب شده در بخش اول را حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان کاهش داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  در بخش دوم لایحه بودجه 1403 درامدهای مالیاتی  دولت حدود 1148همت ذکر شده است این درحالی است که در بخش اول لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسیده و قانون شده درامدهای مالیاتی حدود 1220 همت ذکر شده بود.

بر این اساس سقف درامدهای مالیاتی مندرج در بخش دوم بودجه با کاهش 72 هزار میلیارد تومانی مواجه شده است.

نکته حائز اهمیت اینکه درامدهای گمرکی یا مالیات بر واردات هیچ گونه تغییری نسبت به بخش اول بودجه 1403 نداشته است.

گفتنی است، در سال گذشته درامدهای مالیاتی قانون بودجه 740 همت بود که با تحقق 108 درصدی حدود 806 هزار  میلیارد تومان به خزانه واریز شد.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن پرداخت این است که بر اساس اعلام نمایندگان مجلس در بخش دوم بودجه،  حدود 85 هزار میلیارد تومان به منابع ناشی از فروش اوراق افزوده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد