Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: پس از آن که یک بازیکن فوتبال تیم ساید رپید وین در اتریش هنگام اقامتش در بوسنی همراه با مرد دیگری به سبب پرتاب بطری‌های آبجو به سمت مسجدی بازداشت شد، وی از این عمل خود عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه تحلیلی – خبری ایران بالکان (ایربا) یک فوتبالیست اتریشی که هنگام پرتاب بطری‌های مشروب به سمت مسجدی در بوسنی، تصاویرش توسط دوربین‌های امنیتی مداربسته شکار شده بود و در ادامه  نیز بازداشت شد، نسبت به این اقدام اهانت‌آمیز خود عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصاویر دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهند دیجان لوبیسیک که در تیم اتریشی «ساید رپید وین» بازی می‌کند همراه با مرد دیگری از اتومبیلی روبروی یک مسجد در بوسنی و هرزوگوین خارج می‌شوند و در ادامه این دو مرد هر دو شروع به پرتاب بطری‌های آبجو به سمت این مسجد می‌کنند و در پایان از این محل می‌گریزند.

 

به گفته یک روزنامه محلی در بوسنی و هرزوگوین، پلیس، این حمله به مسجد را در اوایل صبح روز بعد گزارش کرده است.

 

لوبیسیک و فرد مهاجم دیگر هر دو به خاطر این اقدام اهانت‌آمیز بازداشت شدند و در ادامه این فوتبالیست اتریشی مجبور شد به سبب این عمل خود از جامعه مسلمانان عذرخواهی کند.

 

فردی بیکل؛ مدیر برنامه‌های باشگاه ورزشی ساید رپید وین، وعده داده است که این بازیکن فوتبال به سبب این اقدام اهانت‌آمیز جریمه شود.

 

وی گفت: چنین رفتاری از یک بازیکن فوتبال که خودش باید الگوی بقیه باشد بسیار توجیه ناپذیر است.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید