Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان یزدبانک ایران زمین با حضور مدیر، معاون و روسای شعب این استان برگزار شد.
به گزارش صدای ایران پورحسنی مدیراستان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شعب در 8 ماه ابتدای سال جاری بین کرد: با توجه به وضعیت کنونی نرخ سود، بحث مشتری مداری و انجام دقیق کار همراه با سرعت ازجمله مواردی است که به‌عنوان رویکردهای اصلی مسئولین بانک ایران زمین به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه مدیر استان پس از ارزیابی عملکرد شعب و گزارش آمارهای آن، از روسای شعب خواست حداکثر تلاش را به کار ببندند تا اهداف پیش بینی شده تحقق یافته و با بررسی آمار سپرده ها به صورت روزانه در شعب، دیگر همکاران در داخل شعب را به این امر تشویق کنند.
پورحسنی در ادامه از همکاران خواست تا به نحو مطلوب نسبت به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک و عموم مردم اقدام کنند. وی در ادامه سخنان خود روسای شعب را تشویق به تشکیل جلسات هفتگی در شعب کرد تا با بررسی عملکرد خود در ارائه خدمات مطلوب تر تلاش کنند.
در ادامه جلسه اله یاری شاهی بازرس استان مباحثی را در خصوص بهداشت پرونده های تسهیلاتی و تاکید بر پیگیری مطالبات معوق بیان کرد.
گفتنی است: هریک از مدیران و رؤسای شعب در این جلسه به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادها،خود پرداختند، و در پایان مدیریت استان ضمن تاکید بر رسیدن تمامی شعب به اهداف ابلاغی و همت همگانی در مدت پایان سال نسبت به جذب منابع و کاهش مطالبات تاکید نمود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان

امتداد - مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با اعلام نتایج تحلیلی شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان گفت: بانک مسکن در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرائی استان موفق به کسب رتبه اول در بین بانک‌ها و همچنین قرار گرفتن در بین شش دستگاه برتر اجرائی شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری کردستان، از بانک مسکن به دلیل کسب رتبه اول در بین بانک‌های استان و قرار گرفتن در جمع ۶ دستگاه برتر اجرائی استان از حیث شاخص‌های ارتباطات مردمی و ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

مرادعلی بهمنی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد مثبت و مناسب بانک مسکن در سال گذشته، عنوان کرد: سابقه طولانی و درخشان بانک مسکن در خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و بسیار خوشحالیم که امروز بانک مسکن به واسطه عملکرد چشمگیر خود، جایگاه رفیعی در اذهان و عموم مردم استان دارد.

بهمنی، افزایش انعطاف‌پذیری و به روز رسانی خدمات و فرآیندها را لازم و ضروری دانست و افزود: با حضور موثر بانک در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت، خوشبختانه میزان رضایت مردم از عملکرد بانک مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که نشان از عزم جزم مدیران در گسترش عدالت اجتماعی و رفع معضلات بخش مسکن دارد.

وی ضمن تبریک به مجموعه بانک مسکن ادامه داد: امید داریم روند رو به رشد و موفق این بانک در اجرای پروژه‌های ملی و استانی از جمله طرح نهضت ملی مسکن ادامه یابد.

در ادامه، امید راست‌بین مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان ضمن قدردانی از حسن نظر و تعامل مناسب مجموعه همکاران استانداری با بانک عنوان کرد: با همه همکاران عهد بستیم تا در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه هدف از جمله اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه کوتاهی نکنیم و با همدلی و اتحاد، زمینه توسعه پایدار استان و بهره‌مندی مردم از منابع ملی را فراهم آوریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است