Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج، احد آزادی خواه درباره علت اعتراضات اخیر مردم در برخی شهرها، اظهار داشت:‌ گلایه‌های معیشتی مردم از یک سو و جهت دهی بیگانه‌ها در اتفاقات اخیر مشهود است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت نگران‌کننده معیشتی مردم در بروز اتفاقات اخیر نقش مهمی داشته است، گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پایه‌ریزی ارکان اقتصادی مقاومتی در کشور برای بهبود وضع معیشت مردم در سال‌های گذشته تأکید می‌کردند و علی‌رغم تأکیدات چند ساله رهبری، دولت‌ها و مسئولان به این توصیه عمل نکردند و به حرف ایشان گوش ندادند، باید چنین اتفاقاتی را پیش بینی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی اقدامات مسئولان نظیر اینکه به جای برخورد قاطع با نجومی‌بگیران آنها را ذخایر نظام نامیدند و برخی اقدامات و حرف‌های بی‌فکر و اساس باعث سلب اعتماد مردم و انتقاد آنها شده است.

آزادی خواه گفت:‌ از سوی دیگر بروز این اتفاقات در سالگرد 9 دی که طومار فتنه‌گران را در هم پیچید، می‌تواند ادامه حرکت فتنه در قالب فتنه‌ای جدید باشد که توسط ته‌مانده‌های فتنه 88 مدیریت می‌شود.

وی گفت: افرادی که از فتنه آسیب دیده و ضربه‌ خورده‌اند، به دنبال ضربه هستند و امروز شرایط اقتصادی مردم را بهانه اعتراض کردند و مردم را برای ریختن به خیابان تحریک می‌کنند که سیستم‌های امنیتی باید به صورت جدی وارد عمل شوند و اجازه ندهند مردم دستمایه نقشه شوم فتنه‌گران شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین از برخی اظهارنظر تحلیلگران در این رابطه انتقاد کرد و گفت: لازم است در این شرایط تحلیل‌های درستی به مردم ارائه شود.

وی افزود: به عنوان مثال یکی از تحلیلگران گفته که مردم از حاکمیت ناراضی هستند و حاکمیت صدای مردم را نمی شود، در حالی که بارها صدای گلایه مردم را از زبان رهبری شنیده‌ایم و این دولت است که نتوانسته صدای مردم را بشنود، این اتفاقات نشان دهنده این است که مردم احساس می‌کنند که مسئولان دولتی صدای آنها را نمی‌شنوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان