Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:57:53 GMT

عطشانی این بار «کاتیوشا» می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۶۷۵۵

عطشانی این بار «کاتیوشا» می‌سازد

خبرگزاری شبستان: با صدور پروانه ساخت، علی عطشانی که این روزها فیلم «اولین تولد» (۱st Born) را به عنوان اولین محصول تولیدی و مشترک ایران و هالیوود در پس تولید دارد، به زودی ساخت فیلمی با عنوان «کاتیوشا» را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم، فیلمنامه «کاتیوشا» مدتی پیش توسط مهدی علی میرزایی بر اساس طرحی از خشایار الوند نوشته شده و این روزها آخرین مراحل بازنویسی را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کاتیوشا» فیلمی در ژانر کمدی است که در خلاصه قصه آن آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»
در حال حاضر عطشانی در حال انتخاب بازیگران و عوامل این فیلم است و به محض نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد معرفی خواهند شد.
بخشی از عوامل این فیلم که حضورشان تاکنون قطعی شده عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی - بر اساس طرحی از خشایار الوند، جانشین تهیه کننده:حسام آقا بابایی پور، مدیر تولید: علیرضا یگانگی، برنامه‌ریز: عاطفه باقری، دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، مدیر تدارکات: سعید دلاوری، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: فرزانه زردشت، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، عکاس: پیمان گرزم، گروه کارگردانی: محمود تیموری، اشکان صفاری، تهمینه بصره‌ای، سید امین شجاعی، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، سعید پاکستانی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا.

پایان پیام/294

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟