Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران، سفر یک ایرانی به خانه بدوی‌ترین قبایل جهان، پیاده روی خانوادگی رئیس جمهور سوریه و ... را در بسته اخبار برگزیده بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران، سفر یک ایرانی به خانه بدوی‌ترین قبایل جهان، پیاده روی خانوادگی رئیس جمهور سوریه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته اخبار برگزیده بخوانید.

سفر یک ایرانی به خانه بدوی‌ترین قبایل جهان

تسنیم: یکی از بدوی‌ترین قبایل جهان، قبایل کورووایی در جزیره پاپوآ هستند که مدرس مبانی اکوتوریسم با سفر به اندونزی تصاویری از آنان و زندگی متفاوت شان ثبت کرده است. چراغی که درس‌های مبانی اکوتوریسم، آشنایی با پستانداران ایران و طبیعت گردی را در موسسه طبیعت تدریس می‌کند، درباره قبایل کورووایی در جزیره پاپوآ می گوید که برای رسیدن به قبیله مورد نظر ما که یکی از ده‌ها قبیله مردم کوروایی بود از چندین رودخانه بزرگ و کوچک باید می‌گذشتیم. در بین راه راهنمای محلی ما به زبان محلی شروع به داد زدن کرد و صداهایی از داخل جنگل جواب داد. چند دقیقه بعد به 4 نفر از بدوی‌ها برخوردیم که به سمت شهر عازم شده بودند. این مدرس مبانی اکوتوریسم ادامه می دهد که این نخستین مواجهه ما با بدوی‌ها بود. کمی با هم صحبت کردند و دوباره به مسیر ادامه دادیم. راهنما در جایی به ما‌ گفت بایستیم. دوباره شروع کرد به داد زدن و دوباره جواب‌هایی آمد. ظاهراً اجازه ورود به محدوده قبیله را گرفت. پیش رفتیم و نخستین خانه‌های درختی از دور نمایان شدند. مجموعه‌ای از 5 خانه این خانواده را تشکیل می‌داد. طبق گفته راهنما حدود یکصد نفر در این 5 خانه زندگی می‌کردند.

 

قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران

اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای لوکس و وارداتی در سطح بازار پایتخت طی دی ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.


مهاجم پاریسن ژرمن در لباس محلی قطر

امباپه مهاجم گرانقیمت پاریسن ژرمن در لباس محلی ، دوحه قطر.


پیاده روی خانوادگی رئیس جمهور سوریه در حمص

تصویری از قدم زدن آزادانه رئیس جمهوری سوریه در روستاهای استان حمص به همراه اعضای خانواده را مشاهده می‌کنید.


ستاره استقلال از دنیای فوتبال جدا می شود

باشگاه خبرنگاران: خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران اگر چه هنوز هم یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود اما گفته می شود او قصد دارد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند. این موضوع البته هنوز از سوی او تایید نشده است اما شاید نیمکت نشینی در روز های اخیر خسرو را برای خداحافظی مصمم تر کند. خسرو حیدری طبق روال حاکم بر فوتبال ایران هنوز قادر است در تیم های مختلف تا سال ها بازی کند اما به نظر می رسد او قصد دارد در استقلال به کار خود پایان دهد.

کاهش بارش در 24 استان کشور

ایلنا: شرکت مدیریت منابع آب ایران در اطلاعات ارسالی خود بر اساس آخرین آمار ثبت شده در ایستگاه های باران سنجی کشور اعلام کرد که در سه ماهه پائیز امسال یعنی از ابتدای مهرماه تا 28 آذرماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته،‌ 24 استان کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ،‌اردبیل ، اصفهان،‌ البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، جنوبی ، رضوی، ‌خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، قم ، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد با کاهش بارش مواجه بودند. در مقایسه با سال گذشته، استان های اصفهان با 88 درصد، قم با79 درصد و خراسان جنوبی با 73 درصد بیشترین کاهش بارش را داشته اند. میزان بارش ها در سه ماهه پائیز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در 7 استان ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه ، گلستان و هرمزگان با افزایش بارش روبرو بوده است. در مقایسه با سال گذشته، استان های هرمزگان با 467 درصد، بوشهر با 252 درصد و کرمانشاه با 118 درصد بیشترین افزایش بارش داشته اند. استان های خراسان جنوبی با یک میلیمتر، سیستان و بلوچستان و یزد با 2 میلیمتر و اصفهان با 3 میلیمتر بارش جزو کم بارش ترین استان های کشور در پائیز سالجاری بودند.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین