Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص یکهزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و توسعه جاده زنجان- دندی- تکاب، گفت: مطالعه این طرح آغاز شده و در حال نقشه برداری است.

به گزارش ایرنا همایون هاشمی روز یکشنبه در جمع اهالی روستای احمدآباد سفلی در بخش تخت سلیمان شهرستان تکاب افزود: 500 میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات ملی دولت و 500 میلیارد ریال نیز با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و کارخانه طلای زرشوران تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: جاده فعلی این محور سخت گذر و نامناسب بوده و با ساخت جاده جدید، صنعت گردشگری و حمل و نقل تکاب و جنوب آذربایجان غربی را متحول می کند.
وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار برای اجرای این طرح با مساعدت سازمان برنامه و بودجه اعتبار دولتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: طرح جاده زنجان- دندی- تکاب به طول 75 کیلومتر از سمت شهرستان تکاب به صورت مشترک توسط استان های آذربایجان غربی و زنجان اجرا می شود.
هاشمی گفت: با ساخت این جاده علاوه بر اینکه شهرستان های تکاب و شاهیندژ از راه دسترسی مناسب برخوردار می شود، فاصله سفر از تکاب به تهران نیز به پنج ساعت کاهش می یابد.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/3072
**خبرنگار: امیر خالق نژاد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری  در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب اظهار کرد: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره در لیست بالای بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری ایجاد می‌شود که شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و .‌.. بوده و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

او گفت: حل مشکل تامین آب شرب و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام و در اسرع وقت عملیات تامین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی