Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@18:17:00 GMT

بازیگر زن از رد پیشنهاد مهران غفوریان خبر داد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۷۲۸۷

بازیگر زن از رد پیشنهاد مهران غفوریان خبر داد

 

به گزارش جام نیوز به نقل از افکار، مینا جعفرزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های خود در عرصه هنر گفت: در سریال «زندگی از نو» که در شهر تالش فیلمبرداری می شود بازی می کنم، بیشتر بازیگران تئاتر نیز در این سریال همکاری دارند و هر هفته یک بازیگر مهمان در اثر حضور پیدا می کند. خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، کمند امیرسلیمانی، مجید پتکی، حدیث نیک رو، اکبر معززی، علی انصاریان، پیام احمدی نیا و حسن رستمانی از بازیگرانی هستند که در این اثر بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: «زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست و اشتغال زایی می پردازد. مهدی شفیعی تهیه کننده و علی محمد قاسمی کارگردان «زندگی از نو» هستند.

 

این بازیگر درباره حضور خود در سینما اظهار کرد: بازی در «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رساندم که فضای آن و تعامل در کار بسیار خوب، حرفه‌ای و بر اساس اخلاق بود.

 

بازیگر “خاله خانم” به محتوای آثار سینمایی بدون توجه به نقش خانواده اشاره کرد و توضیح داد: داستان ها بر اساس شخصیت جوانان و بر محور آنان می چرخد، مخاطبان هم اصلا به سینما فکر نمی کنند چه برسد به اینکه بروند و فیلمی که دلخواهشان نیست تماشا کنند. سینما دلخواه مخاطبان امروز نیست.

 

جعفر زاده خاطر نشان کرد: برای سری جدید «زیر آسمان شهر» با من صحبت نشده است. اگر پیشنهاد هم بشود به احتمال زیاد قبول نمی کنم چون کاری که قبلا پخش شده برای دفعات بعد لطفی ندارد.

 

افکار

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!

تعداد بازدید : 2232 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13745 بخشی از اعترافات مقامات و بازجوهای ساواک در فضای مجازی بازنشر شده که در آن یکی از ساواکی‌ها به نام «خسرو غفوریان» در حال صحبت درباره امام خمینی و تعریف شدید از بنیانگذار انقلاب است که قاعدتاً به واسطه فرار از سرنوشتی است که آن روزها در انتظار امثال این ساواکی بود. شباهت چهره‌ این فرد با مهران غفوریان و هم‌نام بودنش با این بازیگر سینما و تلویزیون گمانه‌زنی‌ها را درباره‌احتمال اینکه خسرو غفوریان همان پدر مهران باشد افزایش داد. عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای و مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در این باره در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: «چند شب قبل در شبکه مستند، فیلم کنفرانس مطبوعاتی کارکنان ساواک در سال ۱۳۵۸ پخش شد. نکته جالب در این ویدیو، معرفی خسرو غفوریان به عنوان مدیر پشتیبانی بخش آموزش ساواک است. خسرو غفوریان، پدر مهران غفوریان است که ۲۰ سال کارمند ساواک بود، و پس از آزادی از زندان، چند سال قبل درگذشت.» این ویدیو را می‌بینید. مهران غفوریان چند سال قبل با انتشار عکسی در دل‌نوشته‌ای برای پدر خود نوشته بود: «بابا جونم خیلی دلم برات تنگ شده ، میدونم که هوامو داری میدونم که یک روز دوباره میبینمت ،دوستت دارم بابا روز پدر رو بهت تبریک میگم جناب ناخدا خسرو غفوریان»

دیگر خبرها

  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!
  • یک ادعای جنجال درباره پدر مهران غفوریان + عکس
  • پدر مهران غفوریان، ساواکی نبود  (+عکس)
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • تصاویر جنجالی؛ پدر مهران غفوریان افسر ساواک بود؟!
  • تصاویر پدر ساواکی مهران غفوریان