Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@13:52:07 GMT

زلزله دیشب استان فارس خسارتی در برنداشت

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۷۳۸۶

قدرت‌الله جمالی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به وقوع زلزله 4.7 ریشتری در مناطق مختلف استان فارس در شب گذشته گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله 4 تیم ارزیابی به مناطق زلزله‌زده اعم از منطقه بالاده و دردانه كازرون و خانه زنیان شیراز اعزام كردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بررسی‌های انجام شده كه همان دیشب نیز انجام گرفت، بحمد الهی مشخص شد كه این زلزله هیچگونه خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.
جمالی با تأكید بر اینكه نیروهای ما از همان لحظات اول وقوع زلزله كاملاً به حالت آماده‌باش درآمدند، گفت: هم نیروهای امداد و نجات شهرستان كازرون و هم نیروهای امداد و نجات مركز استان فارس كاملاً آماده باش بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس اظهار كرد: بعد از وقوع زلزله سه تیم از شهرستان كازرون و یك تیم از پایگاه دشت ارژن و دشت برم را به محل حادثه اعزام كردیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته ضعف و بیحالی و افت فشارخون یک خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند (محدوده ایستگاه ۲ تله سیژ) به پایگاه امداد و نجات دربند گزارش شد.

وی گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به محل حادثه اعزام شد و نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه امدادی، مصدوم را به پایین ارتفاعات منتقل و در نهایت با اخذ رضایت شخصی مرخص شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از ورزشکاران و شهروندان خواست، نکات ایمنی و همچنین تغذیه مناسب پیش از کوهنوردی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 6064450

دیگر خبرها

  • امروزه تاثیر رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است
  • سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • استان‌های اصفهان، فارس و مازندران در صدر حوادث جاده‌ای
  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور