Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا شجاع‌نوری (تهیه‌کننده) فیلم طی نامه‌ای به دبیر جشنواره سی و ششم فجر، دلیل این انصراف را به پایان نرسیدن مراحل فنی فیلم اعلام کرد و گفت: تکمیل مراحل فنی فیلم مستلزم صرف زمان بیشتری است. بدین وسیله انصراف خود را از شرکت در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌دارم.

فیلمبرداری «بنفشه آفریقایی» که از دهم آبان در شهر آمل آغاز شده بود، اواسط آذر ماه به پایان رسید و تدوین فیلم به‌طور همزمان توسط بهرام دهقانی انجام می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش گروه سازنده بر این بود که فیلم را برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر آماده کنند که به دلیل به‌پایان نرسیدن مراحل فنی این اتفاق میسر نشد.

فاطمه معتمدآریا، رضا بابک و سعیدآقاخانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «شوکو به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرد تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان راهی گشته را به خانه خود بیاورند این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه بوجود می‌آورد».

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا