Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده زیست فناوری ‌دانشگاه ارومیه فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه ارومیه، پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی که موضوع آنها با یکی از گروه‌های پژوهشی پژوهشکده مرتبط باشد از نظر مالی و در اختیار گذاشتن امکانات آزمایشگاهی (نوع یک) و یا صرفا با در اختیار گذاشتن امکانات آزمایشگاهی (نوع دو) حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویانی که مایل به استفاده از این امکانات باشند، باید پروپوزال تصویب شده خود را به همراه نامه درخواست با امضا استاد راهنمای اول حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی ۹۶ شخصا به امور اداری پژوهشکده زیست فناوری تحویل دهند.

دانشجویان باید توجه داشته باشند که بخشی از کار عملی پایان‌نامه که در پژوهشکده انجام خواهد شد باید در متن پروپوزال و نامه استاد راهنما مشخص شود.

برای دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور سهمیه‌ای برای استفاده از امکانات پژوهشکده در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

عناوین گروه‌های پژوهشی پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه، شامل گروه‌های بیوتکنولوژی کشاورزی، بیوتکنولوژی سلولی و مولکولی، بیوتکنولوژی گیاهان داروئی و صنعتی، بیوالکتروشیمی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران