Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این مطلب نحوه دریافت "سوابق بیمه" به‌صورت آنلاین تنها با وارد کردن کد ملی آموزش داده شده است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اگر سابقه پرداخت حق بیمه دارید، قطعا برای مشاهده سوابق خود به سایت تامین اجتماعی مراجعه کردید، با تغییرات جدیدی که در سایت سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاده تنها با وارد کردن کد ملی دسترسی به سوابق بیمه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساده‌ترین روش برای دریافت "سوابق بیمه" فقط با وارد کردن کد ملی
سابقا برای دریافت سوابق بیمه حتما باید شماره بیمه را وارد می‌کردید، اما در روش جدید با ورود به سایت www.tamin.ir/savabegh باید بر روی گزینه "ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه‌شدگان" کلیک کنید که در ادامه وارد صفحه زیر می‌شوید:


در این بخش در صورتی که ثبت نام نکرده‌اید باید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و بعد از کلیک وارد پنجره جدیدی می‌شوید که از شما می‌خواهد اطلاعات درخواستی را وارد کنید؛ در کادر نخست کد ملی و در کادر بعدی اپراتوری خط موبایل‌تان را انتخاب (برای مثال همراه اول، ایرانسل، رایتل) و در کادر سوم نیز شماره همراه خود را وارد می‌کنید و سپس روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید:    

دقت کنید که حتما شماره خودتان را وارد کنید.

در کادر‌های پایین اطلاعات خواسته شده را پر کنید:    
پس از تکمیل فرم‌های بالا، گزینه "ثبت‌نام" را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی پیغامی نمایش داده می‌شود که ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شده و پس از ثبت‌نام ظرف کمتر از ۴٨ ساعت نام کاربری بیمه شده فعال می‌شود و پس از آن می‌توانید تنها با وارد کردن کد ملی، سوابق بیمه خود را مشاهده کنید.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: مرتضی شفیعی درگذشت + سوابق

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تأکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229102 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • با این فناوری انقلابی می‌توان درون سلول‌های سرطانی را مشاهده کرد!
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی