Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@00:41:16 GMT

احمد توکلی مجرم شناخته نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۸۴۴۹

خرداد: عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات نظر این هیات در مورد مدیران مسئول خبرگزاری دانشجو، سایت فرهنگ و هنر و سایت الف را اعلام کرد.

علی‌اکبر کساییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره جلسه امروز دادگاه مطبوعات که در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران که به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد، گفت: در جلسه امروز به پرونده اتهامی نویسنده مطلب و مدیرعامل خبرگزاری دانشجو به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از توضیحات ارائه شده، هیات منصفه دادگاه مطبوعات غلامرضا خواجه سروی نویسنده مطلب و هادی قاسمی مدیرعامل خبرگزاری دانشجو را به اتفاق آرا مجرم نشناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات در رابطه با پرونده سایت فرهنگ و هنر گفت: این پرونده پنج متهم داشت که وکیل شاکی در ابتدا جلسه نسبت به چهار نفر از آن‌ها اعلام رضایت کرد و نفر پنجم مدیر مسیول روزنامه صبا به اتهام نشر اکاذیب با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی در رابطه با پرونده احمد توکلی مدیر سایت الف که با شکایت نعمت‌زاده وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به دادگاه ارسال شده بود، اظهار کرد: اتهام احمد توکلی مدیر مسئول سایت خبری الف، نشر اکاذیب و توهین بود که بعد از رسیدگی، طبق نظر هیات منصفه مطبوعات، توکلی در هر دو مورد مجرم شناخته نشد.
برچسب ها: هیات منصفه ، دادگاه مطبوعات ، احمد توکلی ، مجرم

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، این پرونده توسط رئیس دادگاه شماره 18 تحقیقاتی بارسلونا به دلیل شعارهای نژادپرستانه و توهین علیه فوتبالیست برزیلی رئال تشکیل شده است.

قاضی تحقیقاتی را در مورد دو هوادار باشگاه بارسلونا به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در جریان مسابقه ال‌کلاسیکوی اکتبر گذشته در استادیوم المپیک مونتجوئیک (برتری 1-2 رئال) آغاز کرده است.

همانطور که منابع نزدیک به این پرونده به خبرگزاری EFE اطلاع داده اند، با درخواست لالیگا این دو فرد که بازداشت شده اند، احتمالا با مجازات سنگین روبرو خواهند شد و وینیسیوس نیز اعلام کرده می خواهد در دادگاه علیه آنها شهادت بدهد.

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟