Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@22:22:45 GMT

اجرای «۲۳» در تماشاخانه سرو

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۸۷۸۹

کارگردان نمایش «۲۳» در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: نمایش نوشته احسان رحیمی تمبی داستان رزمنده‌ای را پس از جنگ روایت می‌کند که دچار مردن‌های پی در پی شده و هر بار همسرش اجازه دفن شوهرش را نمی‌دهد و او را باز می‌گرداند و در این بین مرد با سماجت سعی در روایت مردن‌هایش دارد تا شاید نخستین مردنش را به یاد بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم رضایی افزود: مراسم گشایش نمایش «۲۳» امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه است و ساعت ۱۸ اجرا روی صحنه می‌رود.

وی ادامه داد: پروا آقاجانی، فرهاد تفرشی، احمد صمیمی و مسلم رضایی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

تماشاخانه سرو یکی از سالن‌های تازه تأسیس مجموعه بنیاد روایت است که به تازگی بازگشایی و در خیابان طالقانی جنب مترو طالقانی واقع شده است.

نمایش «۲۳» تا پایان دی هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸ در تماشاخانه سرو روی صحنه می‌رود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نگارخانه ترانه باران، فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند. این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل ها و نشست های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور غلامحسین امیرخانی ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

روز شنبه ۱۵ اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری های فرهنگسرای نیاوران به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

کد خبر 6093798

دیگر خبرها

  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند