Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@09:34:25 GMT

سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۵۹۰۷۹

به دنبال رفتن محمد خدادی از سمت مدیر عاملی خبرگزاری «ایرنا»، سید ضیا هاشمی امروز (۱۰ دی‌ ماه) جایگزین وی شد. ناطقان: از چند روز پیش بحث تغییر در مدیریت عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مطرح بود که محمد خدادی ـ مدیرعامل ایرنا ـ پنجم دی ماه در تماس خبرنگار ایسنا، از تسلیم استعفانامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد خدادی از شهریور ماه سال ۹۲ با آغاز فعالیت دولت یازدهم، با حکم علی جنتی ـ وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در مقام مدیرعامل ایرنا، جانشین مجید امید شهرکی شده بود.
سید ضیاء هاشمی ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر ـ است که به مدت چند ماه سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم بود.
تکمیل می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: سید ضیاء هاشمی ، مدیرعامل ایرنا ، محمد خدادی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به شایعاتی در مورد تغییر نام دو باشگاه فوتبالی معروف گفت: هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در باره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است که دو باشگاه استقلال و پیروزی واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند اما هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال کار را طی کند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ما کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده ۵ باشگاه ها داریم و هر باشگاهی چه استقلال و چه باشگاه دیگری بخواهد تغییر نام داشته باشد باید مسیر قانونی را طی کند.

وی در پاسخ به سؤالی در باره حق پخش مسابقات تیم‌های استقلال و پیروزی اظهار داشت: حق پخش فقط متعلق به این دو باشگاه نیست حق پخش متعلق به ورزش کشور است و یکی از موضوعاتی است که گره کار ورزش کشور است و لازم است که این گروه باز شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در لایحه برنامه هفتم توسعه موضوع حق پخش برنامه های ورزشی دیده شده و به آیین نامه ای که با کمک وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تدوین می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد موکول شده است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود و طبیعی است که اگر حق پخش پرداخت شود، می‌تواند به حل بسیاری از مشکلاتی که در مسیر ورود بخش خصوصی به ورزش وجود دارد، کمک کند.

وی افزود: مراسمی با حضور قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته برای کشور افتخار آفرینی کردند، برگزار خواهد شد و پاداش آنها که مبلغی معادل ۲۳۰ میلیارد تومان است به آنها پرداخت می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به رشته هایی که سهمیه المپیک دارند، کمک می کند و بنا است که پس از ۲۰ سال ناوگان تجهیزاتی این رشته های ورزشی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی که با هماهنگی وزارت نفت در نظر گرفته شده ارسال شود.

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود