Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض و انتقاد از وضعیت اقتصادی جامعه و پیگیری مطالبات، حق مردم است اما این مطالبات نباید کوچکترین خدشه ای به امنیت کشور وارد کند مردم باید بدانند عده ای به دنبال ایجاد اغتشاش از مطالبات به حق آنان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، بیکاری در کشور بیداد می کند و بسیاری از خانواده ها درگیر این موضوع هستند، کشور با لشکری از تحصیلکرده هایی روبروست که به دنبال کار می گردند و نمی توانند شغلی پیدا کنند از طرف دیگر بسیاری از کسانی هم که سال ها در مشاغل گوناگون کارمند یا کارگر بودند امروز بیکار در خانه نشسته اند، رکود کشور را فرا گرفته و چند سالی است که فریاد منتقدان دولت هم به جایی نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتخابات 96 عده ای از منتقدان دولت به کارنامه رکود زده دولت یازدهم ایراد گرفتند ولی سیاسی کاری دولت و بردن کشور به دوقطبی شوم جنگ- صلح توانست روحانی را بار دیگر به پیروزی رساند.

حال دیگر مردم خسته شده اند و تحمل صحبت های دولت را ندارند، زمانی که لایحه بودجه 97 در رسانه ها منتشر شد مردم به طور کامل از دولت روحانی امید بریدند و تیرخلاص را روحانی با افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه بودجه به مردم زد.

افتضاح مؤسسات مالی اعتباری که از طرف بانک مرکزی مورد تایید بودند هم خشم عده ای از مردم را به همراه داشت این خشم ها زمانی به اوج رسید که مردم خبرهای اختلاس های کلان را می شنوند و اقدامی عملی را از دولت و مجلس شاهد نیستند.

**اعتراض و انتقاد حق مردم است

اعتراض و انتقاد حق مردم است تا شاید دولت تصمیمی جدی تر در حل مشکل اشتغال برای اقشار محروم جامعه کند اما دیگر سیاسی کاری مسئولان نیز فایده ای برای مردم ندارد و حتی خشم آنها را بیشتر می کند، مردم دیگر نمی پذیرند روحانی برای توجیه اقدام خود به دولت قبل حمله کند و حتی اصلاح طلبان مجلس هم حنایشان دیگر پیش مردم رنگی ندارد.

اما در این بین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که مردم باید بدانند دشمنان آنان که روزی داعش را برای قتل و عام ایرانیان تربیت و تجهیز کرده اند حال تمام قدرت سیاسی، رسانه ای، اقتصادی و حتی امنیتی خود را بر روی طرحی گذاشته اند که روی آن حساب ویژه ای کرده اند.

فیلیپ هاماند وزیر خارجه سابق انگلیس پیشتر گفته بود: «در خیابان‌ها فشار بیشتری بر حکومت ایران وارد خواهد شد ... تنها چیزی که می­تواند رژیم ایران را تسلیم ما کند آن است که تهدید موجودیت خود را [در کف خیایان] ببیند. اگر سطح فشارهای اقتصادی به حدی برسد که منجر به مخالفت مردم در سطح خیابان­های تهران شود آن گاه ایران موضع خود را تغییر می­دهد و تسلیم ما می شود».

دشمنان کشور از سال 90 برنامه ای ویژه برای کشور طراحی کرده بودند که امروز در حال چیدن میوه های آن هستند، با تحریم های گسترده در دولت دهم ارزش دلار را سه برابر کاهش داده و ایران را با بدترین تحریم ها مواجه کردند که تئوریسین های اقتصادی از آن به عنوان جنگ ارزی و جنگ تمام عیار اقتصادی از کشور نام بردند.

بیان جمله بالا چیزی از مسئولیت مسئولان کم نمی کند و حتی بر آن می افزاید، ولی مردم به عنوان صاحبان کشور باید بدانند که هر اغتشاش و شلوغی بر آشفتگی اقتصادی این روزهای کشور اضافه کرده و مشکلی از آنان حل نخواهد کرد.

مردم باید مطالبات به حق خود را پیگیری کنند ولی این مطالبات نباید کوچکترین خدشه ای به امنیت کشور وارد نشود، مردم باید بدانند دشمن با لباس به ظاهر دوست به دنبال ماهی گیری سیاسی و ایجاد اغتشاش از مطالبات به حق آنان بوده و به شدت در حال صحنه آرایی خطرناکی است که ناظران را به یاد سال 88 می اندازد.

یقینا باید دولت پاسخ دهد که برجام را که بسیار تمجید می کرد و آن را کلید رونق اقتصادی می دانست چرا نتوانسته اقتصاد را به سمت رونق ببرد؟!

قبل از این منتقدان دولت هرگاه در این باره سخن می گفتند دولتی ها برچسب سیاسی کاری به آنان می زدند و منتقدان اقتصادی را افراطی جلوه می دادند ولی اینک بی پرده سخن مردم را بشنوند و با اقدام عاجل و فوری به کمک مردم بیایند، اینک زمانی برای وحدت ملی برای نجات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟