Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بناب با بیان اینکه فتنه ۸۸ امید دشمنان برای فشار به انقلاب و نظام را بیشتر کرد، گفت: در کل شکل و روح برجام تحت تأثیر فتنه ۸۸ قرار گرفت و بعد از آن همه چیز به ضرر کشور و نظام تمام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ضیاءاله اعزای صبح امروز در همایش بصیرت در دانشگاه آزاد بناب با بیان اینکه حماسه ۹ دی پیروزی دیگری برای انقلاب و مردم رقم زد، اذعان داشت: در این روز مردم بدون هیچ گونه برنامه ای از پیش طراحی شده در خیابان ها حاضر شدند و علاوه بر تجدید پیمان با ولایت فقیه، فتنه خطرناک ۸۸ را سرنگون و دشمنان این انقلاب و نظام را دوباره مأیوس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی فتنه ۸۸ را آسیب بزرگی برای کشور در همه عرصه ها عنوان کرد و گفـت: برخی از دوستان و مسئولان نادان با ایجاد این فتنه موجب ایجاد مشکلات زیادی در عرصه های اقتصادی و سیاسی برای کشور در داخل و خارج از مرزها شدند و امید دشمنان برای فشار به انقلاب و نظام را بیشتر کردند.

اعزازی فتنه۸۸ را به شمعی در تاریکی نا امیدها برای دشمنان تشبیه کرد و گفت: برجام تا قبل از فتنه ۸۸ می توانست ابزاری برای پیشرفت کشور ما باشد و اگر این توافقات قبل از فتنه اتفاق می افتاد قطعاً امتیازات زیادی را کسب می کردیم، ولی با ندانم کاری برخی مسئولان ریشه دار نظام و انقلاب، آمریکا و سایر دشمنان از فرصت استفاده کردند و از خود برجام امتیازات بیشتری را طلب کردند.

وی در عین حال تصریح کرد: در کل شکل و روح برجام تحت تأثیر فتنه ۸۸ قرار گرفت و بعد از آن همه چیز به ضرر کشور و نظام تمام شد.

عضو کمسیون آموزش و تحقیات مجلس وظیفه اصلی مسئولان کشوری را حفظ منافع نظام و بهبود زندگی مردم عنوان کرد و گفت: امروز زندگی و امرار معاش برای بیشتر مردم بسیار سخت شده است و از طرفی هم دشمنان دنبال روزنه برای فشار به انقلاب و نظام هستند، بنابراین انتظار می رود مدیران و مسئولان دولتی این دو مورد را در الویت کارهای خود قرار دهند.

اعزازی ضمن گلایه شدید از عملکرد دولت، مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری را مهمترین مشکلات کنونی نظام اعلام کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی برای دریافت توضیح و پاسخی مناسب از رئیس جمهور، برنامه های پیش روی نمایندگان مجلس بود اما به دلایلی رئیس مجلس اجازه مطرح کردن سوال از رئیس جمهور را به نمایندگان ملت نداده است.

نماینده مردم بناب پرداخت یارانه را دلیلی غیر موجه برای کمبود اعتبارات دولت دانست و گفت: یارانه یک قانون است یعنی درآمدها و هزینه ها در آن به طور کامل مششخص شده است و دولت نباید پرداخت یارانه را همیشه بهانه کم کاری های خود و نبود پول برای سایر طرح ها عنوان کند.

وی در ادامه افزود: در این نظام برخی مدیران با دریافت حقوق های نجومی و پاداش های کلان در رفاه کامل زندگی می کنند و در خود وزارت خانه های دولت ریخت و پاش های نامتعارف انجام می شود اما بیشتر مردم با تکیه بر همین ۴۵ هزار تومان یارانه زندگی خود را می چرخانند.

نماینده بناب تصریح کرد: دولت همیشه بر یارانه مظلومان چشم دوخته است در صورتی که اگر دولت هزینه های تشریفاتی خود را کاهش دهد می تواند مشکلات خود را حل کند.

اعزازی فساد مالی و اقتصادی مسئولان کشور را مانند موریانه ای برای نظام دانست و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی از نظر اقتدار نظامی در جهان به درجه ای رسیده است که کسی جرأت حمله به آن را ندارد و تنها عاملی که موجب تضعیف نظام و انقلاب می شود همین پول شویی ها، اختلاص ها و فساد های مالی برخی مسئولان در داخل کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی عدم توجه به رهنمودهای رهبری را یکی از عوامل اصلی شکست تمامی دولت های این نظام عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با آگاهی از مشکلات روز جامعه هر سال را نام گذاری می کنند تا مشکلات روز کشور مشخص تر شود و با این نامگذاری از دولت و مسئولان می خواهد در عمل مشکلات اساسی کشور را حل کنند اما متأسفانه در این سال ها نه تنها به این توصیه ها توجه نمی شود بلکه گاهی برخلاف آن عمل می شود.

نماینده بناب با تأکید بر اینکه بالاترین و بهترین دستاورد انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است، افزود: خدمت به این مردم باید الویت کاری هر مسئول باشد و نباید در این انقلاب عده ای شب ها گرسنه سر بر بالین بگذارند و و عده ای هم غرق در مادیات باشند.

وی هفته بصیریت را فرصت خوبی برای مدیران و مسئولان نظام برای توجه بیشتر به مسئولیت های خود عنوان کرد و گفت: مردم در ۹ دی و در مواقع لازم بصیرت خود به انقلاب و نظام نشان داده اند و حالا نوبت مسئولان است با بصیرت بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم و آبادانی نظام و کشور باشند.

اعزازی معرفی کردن مفسدان اقتصادی کشور به عموم مردم را موجب اعتماد بیشتر بین مردم و نظام دانست و گفت: برخی آقایان در این نظام فسادهای مالی زیادی انجام داده اند و پول بیت المال را برای منافع شخصی خود استفاده کرده اند اما دولت و نظام این افراد را به مردم معرفی نمی کند، این کار هم باعث سلب اعتماد مردم به نظام خواهد شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان از بزرگنمایی بی مورد برخی افراد مبنی بر بیشتر شدن حقوق نمایندگان مجلس گلایه کرد و گفت: یک نماینده خرج های مختلفی در  امورات شخصی، دفتری و غیره دارد که پرداخت آنها برای نمایندگان سخت شده است و در همین راستا مبلغی برای امورات نمایندگان اضافه شده است که برخی افراد این را خیلی بزرگ جلوه می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود

نخستین نشست ائمه جمعه گیلان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» و با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه شوم دشمنان برای رواج بی حجابی در کشور گفت: معتقدم بساط این ناهنجاری‌ها و کشف حجاب با هوشمندی مردم، حضور میدانی مسئولان و تذکر لسانی و نظارت هر چه بیشتر بر اماکن عمومی کم کم جمع خواهد شد.

او با تأکید بر مشارکت مردمی در رعایت عفاف و حجاب افزود: ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر تبیین اهداف شوم دشمنان مبنی بر گسترش بی حجابی، لزوم همراهی مردم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را تبیین کنند.

امام جمعه رشت همچنین از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: این اجتماع با عنوان پیام آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به زودی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی همچنین به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت، اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است، افزود: جمهوری اسلامی به دشمنان خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به هجمه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده‌ها و رواج بی حجابی در کشور گفت: برای اجرای طرح نور که با هدف رعایت عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است، نیازمند همراهی و هم افزایی همگان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است