Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:11:09 GMT

کفش‌های عجیب فوتبالیست‌ها + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۰۴۸۶

کفش‌های عجیب فوتبالیست‌ها + تصاویر

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تصور همه هواداران از پوشش فوتبالیست ها ،لباس ها و کفش های برند و مارک دار و بدون هیچ عیب و ایرادی است اما در این اواخر نوع کفش هایی که در پای فوتبالیست ها در زمان بازی دیده می شود،همه را متعجب کرده است.

 


لوکاس پودولسکی ملی پوش لهستانی تیم ویسل کوبه که همیشه در رقابت های کفش های برند می پوشد اما اینبار در یکی از دیدار های فوتبالی با کفشی که عکس یکی از شخصیت های کارتونی روی آن کشیده شده حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست که این عکس کار دست است که نقاشی شده است.


فرانچسکو ویکاری از باشگاه اسپال یک برش مربع شکل در پاشنه کفش ایجاد کرده با این کار توجه همه را جلب کرده است .او در مصاحبه ای گفت که به دلیل ناراحتی در قسمت آشیل پاهایش مجبور است تا کفش ها را به این شکل در بیارد.


وین رونی ملی پوش انگلیسی هم که در اغلب اوقات برندهای ورزشی را تبلیغ می کرد در مسابقات کفش هایی می پوشد که در ظاهر بسیار خنک هستند.این کفش چاک هایی دارد که باعث گردش هوا می شود.


باکاری ساکو بازیکنی اهل مالی است که در حال حاضر در کریستال پالاس بازی می کند.او در زمین بازی کفش هایی می پوشد که جایی دیده نشده این کفش دست ساز است .


الیویه ژیرو بازیکن فرانسوی کفشی در یک دیدار فوتبالی به پا کرد که یک لوگوی عجیب روی آن حک شده است.


فیلیپه کوتینیو ملی پوش برزیلی که امروزه در لیست تیم های تاپ اروپایی است ،در این اواخر قسمت پاشنه کفش هایش را سوراخ می کند تا از درد آشیل راحت شود کاری که اخیرا تعداد زیادی از بازیکنان انجام می دهند.


باز هم وین رونی این مدل کفش او نیز همچون قبلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است .مطبوعات انگلیسی با انتشار این عکس به کنایه اعلام کردند که این بازیکن این کفش ها را از گنجه بیرون آورده است.


تاراس میخالیک ملی پوش اوکراینی هم با پوشیدن کفش های عجیب و رنگارنگ نام خود را در لیست کفش های عجیب فوتبالیست ها قرار داد.


متس هوملس آلمانی هم با قیچی کردن نوک کفش هایش ،خواست تا از درد انگشت پایش خلاص شود.


نیکلاس بنزت فرانسوی هم مثل ساکو و پودولسکی علاقه زیادی به شخصیت های کارتنی دارد و روی کفش های خود عکسی از شخصیت های کارتنی چاپ کرده است.


تروی دینی بازیکن انگلیسی هم اغلب با کفش هایی که هر لنگه آن یک رنگ است وارد زمین می شود که به نظر ایده جالبی است.


انتهای پیام/


انتخاب عجیب فوتبالیست در کفش های فوتبالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ورود فوتبالیست بزرگ به دنیای بوکس؛ مهاجم سابق لیورپول پا به رینگ می‌گذارد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! کاربرد عجیب آلت تناسلی سنگی در بین انسان‌های اولیه

دیگر خبرها

  • پرده گوش عثمان دمبله پاره شد!
  • خواهر نیمار دست از سر فوتبالیست‌ها برنمی‌دارد
  • واکنش رئیس سابق فدراسیون فوتبال به اکران فیلم پرویز خان
  • ببینید | طعنه سنگین امیر علی‌اکبری روی آنتن زنده به درآمدهای نجومی فوتبالیست‌ها
  • دعوت وزیر ورزش از فوتبالیست‌ها برای تماشای «پرویزخان»
  • واکنش علی کفاشیان به اکران فیلم «پرویزخان»
  • آزادی یک زندانی توسط فوتبالیست اردبیلی
  • خطر در کمین فوتبالیست های قمارباز ایران؛ سردسته باند شرط بندی به دام افتاد
  • لحظه افطار فوتبالیست‌ های مسلمان (فیلم)
  • (ویدئو) ورود فوتبالیست بزرگ به دنیای بوکس؛ مهاجم سابق لیورپول پا به رینگ می‌گذارد؟