Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- شهردار بشرویه از آمادگی ساخت المان‌های نوروزی با استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی شهرستان برای تمام استان خبر داد.

حسین بلالی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، تحقق شعار سال با عنوان«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»و همچنین تاکیدات استانداری در خصوص استفاده از تولیدات داخل شهرستان و استان در پروژه‌ها، اقداماتی را بهار سال گذشته در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور تحقق امور فوق، یکی از اقدامات استقبال از بهار ۹۵ و ۹۶، راه اندازی کارگاه ساخت و نصب المان‌های نوروزی با استفاده از توان و تجهیزات داخلی شهرستان با توجه به صرفه و صلاح شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

بلالی اظهار داشت: ساخت و نصب ۱۰ المان در نوروز ۹۵ و ساخت و نصب ۲۰ المان در نوروز ۹۶ از جمله اقدامات انجام شده در این خصوص توسط شهرداری بشرویه بود.

شهردار بشرویه بیان کرد: در اغلب موارد ساخت المان‌ها از ضایعات و با کمک نیروهای داخلی شهرستان استفاده می‌شده که این امر کمک موثری به کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در امکانات و وسایل کرده است.

وی افزود: در سال گذشته کارگاه ساخت المان‌های نوروزی شهرداری بشرویه در حدود ۵۰۰ متر مربع به صورت مسقف و حدود ۱۰۰۰ متر در فضای باز بوده و اگر کارگاه به صورت مدیریت شده و با استفاده از ضایعات و توان نیروهای بومی شهرستان نبود هزینه ساخت المان‌های نوروزی حدود ۲۰۰ میلیون تومان می‌شد اما با این روش تنها ۶۰ میلیون تومان هزینه تمام شده برای ساخت المان‌ا بود.

بلالی اظهار داشت: برای ساخت المان‌های نوروزی بهار سال گذشته ۱۰ نفر از هنرمندان و صنعتگران شاغل در بشرویه با شهرداری همکاری کردند و امسال نیز ساخت المان‌ها به همین روش انجام خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: شهرداری شهرستان بشرویه آمادگی ساخت المان‌های نوروزی را برای تمام استان با استفاده از روش‌های سال‌های گذشته به منظور کاهش هزینه‌ها دارد.

شهردار بشرویه ساخت آلاچیق، صندلی، نیمکت و سطل زباله را نیز از دیگر اقدامات بهار ۹۶ در بشرویه عنوان کرد و افزود: برای بهار ۹۷ نیز در پارک خطی بلوار خلیج فارس مشغول احداث پارک هستیم.

وی ادامه داد: در صورت امکان ماکت کوچکی از بافت تاریخی شهر شبیه به پارک ترافیک یا شهرک کودکان در پارک خطی خلیج فارس جانمایی و ساخته خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم