Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با محکوم کردن تجمعات و اقدامات اخیر عده ای فریب خورده در اقدام به تجمعات غیرقانونی و سردادن شعار ها و رفتارهای هنجارشکنانه، خاطرنشان کرد: با این افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی اظهار کرد: متأسفانه دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از تجمعات روزهای اخیر، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌ دهی کردند و آنچه که در بررسی سوابق و گزارشات اطلاعاتی از دستگیرشدگان بدست آمده، نشاندهنده ردپای عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب در ایجاد نا ارامی ها دارد که با تبلیغات گسترده‌ در فضای مجازی و با استفاده از عناصر نفوذی خود از احساسات پاک و مطالبات مردم به گونه ای سوء استفاده که منجر به رقم خوردن این اغتشاشات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشور و مرکز استان، شاهد وقایع و حوادث تأسف‌باری بودیم که بی‌شک با هدایت و راهبری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در حال وقوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی تا امروز بارها در معرض آزمونهایی از این دست قرار گرفته و کشتی انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به موقع مردم قدرشناس، همواره از این چالش ها به سلامت عبور کرده است.

طهماسبی بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با دندان‌های تیز کرده امروز در کمین نشسته‌اند تا از فضای غبارآلود کشور، فرصت طلبانه، ماهی مقصود خود را صید کنند و انتقام شکست‌ها و ناکامی‌های ماههای اخیر خود را از مردم و انقلاب اسلامی بگیرند، غافل از این‌که به فضل خداوند متعال و با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم این خواب شیطانی هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، تصریح کرد: تا کنون هیچ درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به استانداری گلستان نرسیده است و استانداری و فرمانداریهای ما هم هیچ مجوزی صادر نکرده اند بنابراین هرگونه تجمعی در شهرهای استان غیرقانونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: کسانی که می خواهند تجمع داشته باشند باید قبل از آن اقدام به درخواست از طریق استانداری و یا فرمانداریها نمایند تا در خواست تجمع آنها مورد بررسی قرار گیرد.

طهماسبی در پایان گفت: از تمامی افرادی که از طریق فضای مجازی و فراخوان کانال های معاند و وابسته به دشمنان نظام قصد حضور در تجمعات را دارند، تقاضا داریم در این تجمعات غیرقانونی حضور بهم نرسانند و با اخلال در نظم و امنیت عمومی اسباب شادی بیگانگان و دشمنان را فراهم نیاورند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است