Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر کیکاوس سعیدی رییس فدراسیون گلف ، ظهر امروز با حضور در کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

دکتر سعیدی با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن ارائه مدارک و تکمیل فرم ثبت نام،کاندیداتوری خود را برای سمت خزانه داری کمیته ملی المپیک اعلام کرد.

دکتر سعیدی سابقه ده سال مدیرکلی استانها، شش سال مدیرکلی ستادی سازمان تربیت بدنی سابق و هفت سال ریاست فدراسیون گلف در کارنامه خود دارد و همچنین در برخی از کمیته ها و شوراها از جمله شورای تحول اداری، شورای عالی IT ، کمسیون ماده پنج باشگاهها، دبیر کمیته ماده ۸۸ واگذاری اماکن ورزشی سازمان تربیت بدنی حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیش کسوتان و داوران جهانی کاراته و دارای کمربند سیاه دان ۸ و خود دارای سبک جهانی بوده و چندین عنوان قهرمانی ملی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک از روز شنبه2 دی ماه آغاز و تا 15 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک ساعت 14 روز دوشنبه 25 دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران