Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتباطات > رسانه و روزنامه‌نگاری - همشهری آنلاین:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی استعفای محمد خدادی، در حکمی دکتر سید ضیاء هاشمی را به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، در حکم سید عباس صالحی خطاب به دکتر هاشمی آمده است: نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی - فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم تصریح کرده است: امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم‌افزایی با رسانه‌ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال‌سازی دیپلماسی رسانه‌ای، موفق و موید باشید.

سیدضیاء هاشمی که اکنون جانشین محمد خدادی شده است، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه تهران است و سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دولت یازدهم، عضویت در هیئت موسس و هیئت مدیره خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی همکاری‌های خبری شیعه (شفقنا) و نیز عضویت در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور را در کارنامه حرفه‌ای و اجرایی خویش دارد.

در همین زمینه: یک خبرگزاری دولتی کافی است نتایج دومین دوره رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها اعلام شد نمایندگان خبرگزاری‌ها در هیات رتبه‌بندی انتخاب شدند رتبه‌بندی خبرگزاری‌های ایران | ایسنا در صدر ایستاد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد چگنی‌نژاد، ظهر امروز، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مسجد تراز اسلامی در سایۀ تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

او اضافه کرد: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بسترساز تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی در جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان عنوان کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌شود.

چگنی‌نژاد با اشاره به فعالیت 498 کانون فرهنگی هنری عمومی و 38 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان، بیان کرد: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود منجر به آبادانی معنوی مساجد می‌شود.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، نیز در این دیدار گفت: تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی در اولویت فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌رغم محدودیت‌های مالی فعالیت‌های مؤثر و خوبی در حوزه‌های دینی، قرآنی و مسجدمحوری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان شاخص محور فعالیت کانون‌های مساجد است، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی و مقابله با توطئه‌های دشمنان دارند.

روانشاد بیان کرد: همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان وجود دارد.

او با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حدّ توان از فعالیت این کانون‌ها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد برای روز سعدی