Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حسن خسروی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهدای 12 دی سال 57, فردا همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گالیکش برگزار می شود, ضمن اینکه فردا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره 7 شهید این روز, در مزار این شهدا, به همراه مدیران شهرستان گنبدکاووس, در امامزاده یحیی ابن زید(ع) حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گالیکش افزود: برای صرفه‌جویی در سوخت, تاکنون 50 درصد نانوائی‌های شهرستان دوگانه‌سوز شدند که در صورت بروز مشکلات در فصل سرما بتوانند, پخت نان خود را داشته باشند.

وی تصریح کرد: حفظ انسجام ملی و پرهیز از تشدد و تفرقه و توجه به خطوط قرمز نظام, مواردی است که باید در پدافند غیرعامل نیز مورد توجه واقع شود.

خسروی اظهار کرد: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است, اما نباید اعتراضات مردم در این زمینه سبب خسارت به اموال دولت و یا افراد جامعه شود, بلکه باید از طریق قانونی مطالبات خود را درخواست کنند, این کارها و آسیب‌ها سبب سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

فرماندار گالیکش با اشاره به قانون 79 مجازات اسلامی خاطر نشان کرد: در شهرستان ظرفیت‌های خوبی در منابع طبیعی, جنگل و محیط زیست وجود دارد و می‌توان از ظرفیت قانون 79 مجازات اسلامی در حفظ و نگهداری این منابع اجتماعی و سرمایه ملی نهایت استفاده را کرد.

خسروی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه, روسای بانک‌ها در جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی روند وام و تسهیلات بانکی را تسهیل کنند.

فرماندار گالیکش اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان, از گرانی بیش از حد در قبوض خود پرهیز کنند و از قبوض با نرخ بالا جلوگیری کرده و اگر مواردی در این زمینه پیش آمده, اصلاح کنند.

طرح "ثنا" در دادگستری شهرستان گالیکش اجرا شد

رئیس دادگستری شهرستان گالیکش هم در این جلسه اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی, در زمینه تکنولوژی قدم بر می‌دارد و در این راه نیز موفق بوده است, به صورتی, سیستم ( CMS) در همه دادگستری‌ها و شوراهای حل اختلاف در حال نصب است و با این سیستم, اوراق کاغذی جمع‌آوری شده و پرونده‌های دادگستری به صورت الکترونیکی خواهد شد.

عباس آریانپور افزود: ثبت مشخصات افراد در همه شهرها و استان‌ها به نام طرح "ثنا" به صورت پایلوت در حال اجرا است و گرچه در سال جاری اختیاری است, اما از سال‌های آتی, همگانی خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان گالیکش تصریح کرد: در این سامانه مشخصات افراد ثبت می‌شود و اگر پرونده‌ای در دادگستری دارند و یا در آینده خواهند داشت, به صورت الکترونیک و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان: دشمن با اجتماع و مردم‌محوری درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و نظام است

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان گفت:دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به کشور ما آسیب برساند و در نظر دارد از طریق اجتماعات مردم و با هدف مردم محوری, بین مردم و نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیندازد.

احمد تجری مفرد اظهار داشت: در عصر جدید, دشمن با فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد تحریم‌ها, می‌خواهد مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند, تا به اهداف خود برسد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان افزود: ما باید با تجهیز زیر ساخت‌های کشور, بتوانیم در برابر ترفند و حربه‌های دشمن چه در حوزه نظامی و چه غیرنظامی, ایستادگی و مقاومت کنیم.

تجری تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند در حوزه اقتصادی تا حدالمکان, مشکلات مردم را حل کنند, متاسفانه در سیستم بروکراسی مدیریتی دستگاه‌های اجرایی ما از سرمایه گذاران بومی و کشوری استقبال نمی‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان تاکید کرد: در عرصه جدید ترفند دشمن, نقش مسئولان بسیار حساس و مهم است و مدیران باید در کنار حل مشکلات مردم, افرادی که سعی دارند, مردم را در مقابل نظام قرار دهند را شناسایی کرده و مردم را آگاه کنند.

تجری گفت: بسیاری از کارهای مردم به دست مسئولان قابل حل است و باید تلاش کرد تا دشمن از این موقعیت‌ها به نفع خود استفاده نکند, و شما مدیران بیشترین نقش را در این حوزه دارید.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان اظهار کرد: دشمن سعی دارد از طریق فضاهای مجازی مردم را تحریک کند تا آنها به خیابانها بیایند, تامین و تجهیز زیرساخت‌ها برای رفع مشکلات مردم بسیار مهم است و همه تلاش ما ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها است, و در حال حاضر آسیب‌ها در این حوزه شناسایی و به مرکز کشور برای رفع و تجهیز آن اعلام شده است.

901

حسن خسروی گالیکش گرامیداشت شهدای 12

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد