Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درخصوص جزئیات آزادسازی یک گروگان ایرانی در افغانستان اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه قدس در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مهندس شرکت جهاد نصر را که آدم‌ربایان به یکی از ولایت مرزی کشور همسایه انتقال داده بودند، آزاد کنند.

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: رزمندگان قرارگاه قدس با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قانونی و انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی ویژه در تاریخ سوم دی امسال موفق به آزادسازی مهندس ایرانی از چنگال گروگانگیران در افغانستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درخصوص جزئیات آزادسازی یک گروگان ایرانی در افغانستان اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه قدس در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند مهندس شرکت جهاد نصر را که آدم‌ربایان به یکی از ولایت مرزی کشور همسایه انتقال داده بودند، آزاد کنند.

وی افزود: مهندس شرکت جهاد نصر پیمانکار طرح 46 هزار هکتاری آبرسانی به مزارع شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان بوده است.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه ادامه داد: مهندس حسین حاج ملک در تاریخ 23 آذرماه امسال در حال بازگشت به محل استراحت خود بود که توسط افراد ناشناس در بین مسیر شهرستان هامون و زابل به گروگان گرفته شد.

مارانی تصریح کرد: گروگانگیران این فرد را به کشور افغانستان انتقال دادند و پس از 2 روز خودروی وی در یکی روستا‌های شهرستان نیمروز در حالی که سوخته بود، کشف شد.

وی تاکید کرد: گروگانگیران به خانواده این فرد گفته بودند در صورت نپرداختن این مبلغ فرزندتان کشته می‌شود که پدر وی با مراجعه به قرارگاه قدس کمک برای آزادی فرزندش را خواستار شد.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه خاطرنشان کرد: رزمندگان قرارگاه قدس با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قانونی و انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی ویژه در تاریخ سوم دی امسال موفق به آزادسازی حاج ملک از چنگال گروگانگیران شدند.

مارانی تاکید کرد: در این عملیات پنج نفر از عوامل گروگانگیر که در داخل کشور فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی شد. مراسم معارفه وی در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

کد خبر 6093352

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است