Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد رامسر، از برگزاری دوره راه های موفقیت در کسب و کار برای مددجویان در منطقه محروم جنت رودبار خبر داد. به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، پرویز سرایی، رئیس کمیته امداد با اشاره به ضرورت تبیین راه های موفقیت در کسب و کار برای مددجویان، گفت: کمک به پایداری و ارتقاء ضریب موفقیت شغلی برای مددجویان مجری طرح های خودکفایی و کسانی که در مراحل ابتدایی دریافت تسهیلات اشتغال هستند از جمله اهداف برگزاری این دوره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، دانش فنی و مهارت حرفه ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت های اشتغال زایی کمیته امداد است، افزود: دوره آموزشی راه های موفقیت در کسب و کار و پایدار سازی مشاغل با حضور ۴۰مددجوی کارآفرین منطقه محروم جنت رودبار و با حضور مهندس ولی پور رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان رامسر برگزار شد.

سرایی با تاکید بر تداوم ارائه خدمات آموزشی پایدارسازی شغل به مددجویان گفت: حدود ۴۰درصد مددجوی مستعد فاقد مهارت از ابتدای سال تاکنون با توجه به علاقه مندی و سنجش بازار کار برای گذراندن دوره های آموزشی بلند مدت به مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای معرفی شدند.

رئیس کمیته امداد رامسر استفاده از اساتید خبره و اعطای مدرک رسمی به مددجویان را از ویژگی های این طرح دانست و افزود: مطابق تفاهم نامه منعقد شده بین نهاد کمیته امداد و سازمان فنی حرفه ای در سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال، سطح همکاری ها در شهرستان افزایش خواهد یافت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز