Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی خودروی هیوندای آزرا جدید (Hyundai Azera) با مدل 2017 در مناطق آزاد کشور دیده شده است. در ادامه، مشخصات، امکانات و قیمت این سدان کره‌ای را در ایران بررسی می‌کنیم.

 
سدان متوسط هیوندای آزرا با طراحی ظاهری زیبا، توانایی‌های دینامیکی بالا و فضای کابین بزرگ و جادار و البته قیمت مناسب در بازارهای جهانی، به خودرویی محبوب برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این خودرو در بسیاری از کشورهای دنیا با نام هیوندای گرنجور (Hyundai Grandeur) شناخته می‌شود و تاکنون شش نسل مختلف از آن تولید و عرضه شده است.
 
قیمت هیوندای آزرا جدید در مناطق آزاد ایران

از چند ماه پیش، مدل 2017 هیوندای آزرا وارد مناطق آزاد کشورمان از جمله منطقه آزاد کیش شده و با قیمت حدود 170 میلیون تومان به فروش می‌رسد. طراحی این خودرو نسبت به مدل قبلی آن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و با برخورداری از خطوط زاویه‌دار، چراغ‌های روشنایی در روز تند و تیز و نمای جلوی کاملا جدید، شاهد طراحی بسیار لوکس‌تری در آن هستیم.
 
در نمای عقب هیوندای آزرا جدید نیز چراغ‌های جدید، خروجی‌های اگزوز کرومی و رینگ‌هایی با طراحی کاملا تازه و متمایز مشاهده می‌شوند. در فضای داخلی خودرو از صفحه نمایش 7 اینچی، سازگار با سیستم‌های اپل کارپلی و اندروید اتو استفاده شده است. از دیگر امکانات این سدان کره‌ای می‌توان به حافظه صندلی راننده، سقف پانوراما، قابلیت شارژ بدون سیم، سیستم‌های ایمنی هشدار انحراف از خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار هوشیاری راننده، کروز کنترل هوشمند و دوربین دید اطراف اشاره کرد.
 
شرکت هیوندای اعلام کرده که مدل جدید آزرا در تمامی کشورهای جهان به جز استرالیا، بازار اروپا و بازار آمریکای شمالی عرضه می‌شود. این خودرو به موتور 2.4 لیتری مجهز شده و به همین دلیل احتمالا می‌تواند مجوزهای لازم برای ورود به کشورمان را دریافت کند. البته باید دید نمایندگی رسمی هیوندای در ایران اصلا برنامه‌ای برای ورود این سدان محبوب با پلاک ملی به بازار ایران دارد یا خیر.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه طراحی قطار در ازبکستان

تین نیوز

مقامات ازبکستان مسابقه ای برای طراحی قطار هیوندای روتم برگزار می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل ساپلای (Railway Supply)، راه آهن ازبکستان مسابقه ای را برای طراحی بیرونی و جذابیت قطار سریع السیر هیوندای روتم اعلام کرده است.

برنده مسابقه ۱۰۰ میلیون سوم( واحد پول ازبکستان معادل ۷.۹ هزار دلار) جایزه دریافت خواهد کرد. حروف اول برنده نیز در قطار به تصویر کشیده خواهد شد.شرکت کنندگان نمی توانند بیش از دو گزینه طراحی را ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟