Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  داراب کارشناس مسئول دبیرخانه سیاست گذاری سلامت آذربایجان غربی در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اشنویه اعلام کرد: اولویت کاری معاونت اجتماعی ،شناسایی عوامل اجتماعی اولویت دار موثر بر سلامت و ارائه راه کارهای لازم جهت پیشگیری هرچه بهتر این عوامل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص بهبود روند برگزاری جلسات ، از همراهی و همکاری فرماندار و کلیه اعضا تشکر نمود و  اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشت و درمان اشنویه در مقابله با عوامل اجتماعی موثر بر سلامت را قابل تقدیر عنوان کرد .

داراب افزود : فلسفه تشکیل و  رسالت کاری معاونت اجتماعی ، شناسایی و پیشگیری از عوامل اولویت دار موثر بر سلامت می باشد.

وی ضمن ارائه  گزارشی  از عملکرد سیستم سلامت شهرستان اشنویه در خصوص کاهش و پیشگیری از خودکشی ، مطالبی  درباره راهکارهای کاهش عوامل پرخطر که به خودکشی منجر می شوند را بیان نمود.

در پایان اسعد خضری فرماندار شهرستان  اشنویه ضمن تشکر از اقدامات خوب انجام یافته شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه گفت: امیدواریم با  اقدامات انجام یافته از سوی سیستم سلامت و دستگاههای ذیربط ، شاهد پیشرفت های بیشتری در پیشگیری از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت شهرستان اشنویه  باشیم.

 وی در ادامه نقش نهادهای اجتماعی و سمن ها را در پیشگیری از عوامل اجتماعی موثر بر سلامت موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: با همکاری دستگاه ها و ادارت ذیربط می توان  به مشکلات حوزه سلامت فائق آمد.

انتهای پیام/م

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان اشنویه تشکیل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان گفت: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان چادگان خدمات سفر در طول سال فعال بوده است.

وی افزود: جلسات ابتدایی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ از دی سال گذشته دستورالعمل‌هایی مربوط به وظیفه‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان، به اعضا ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری چادگان خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال این ستاد که توسط میراث فرهنگی مدیریت می‌شود، آمادگی لازم را جهت پذیرش و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر را در مجموعه‌های ویلایی و تفریحی شهرستان دارد.

درویشی اضافه کرد: غیر از این مجموعه‌ها، اسکان در مجموعه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها و در صورت نیاز در مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن مذهبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمایی گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان چادگان گفت: در این ایستگاه‌ها محل‌هایی برای اقامه نماز، خدمات سلامت و راهنمای گردشگران از طریق نصب سیاه چادرهای عشایری درنظر گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت مضاعفی بر نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در راه‌های مواصلاتی شهرستان هیچ‌گونه تصادفات فوتی و جرحی گزارش نشده است.

کد خبر 739360

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند