Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:34:30 GMT

قتل همسر به خاطر عضویت در تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۳۳۵۵

متهم که کارمند بازنشسته یکی از اداره‌های تهران است، اسفند 94 در جریان درگیری با همسرش او را با شش ضربه چاقو در خانه‌شان در یکی از محله‌های تهران از پای درآورد و به اتهام قتل بازداشت شد. او می‌گفت، چون دوست نداشته همسرش در فضای مجازی حضور یابد و از تلگرام استفاده کند، با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرد همسرکش بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه داشت تا این‌که چندی پیش سه فرزند مقتول و مادر وی با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای عامل جنایت درخواست قصاص کردند.

چند روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .

مرد همسرکش در جریان تحقیقات قضایی گفت: من و همسرم پیش از جنایت اختلاف و درگیری داشتیم. مدتی قبل متوجه شدم همسرم از فضای مجازی و تلگرام استفاده می‌کند. از این کار او خوشم نمی‌آمد و خواستم وارد این فضا نشود. همین موضوع به اختلاف‌هایمان دامن زد. کار به جایی رسید که همسرم مدام می‌گفت دیگر تحمل این زندگی را ندارد و می‌خواهد طلاق بگیرد.

وی افزود: همسرم و زندگی‌مان را دوست داشتم و نمی‌خواستم او بمیرد. آن روز با شدت گرفتن درگیری‌مان دوباره گفت می‌خواهد از من جدا شود، عصبانی شدم و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به او حمله کردم و با زدن ضربه‌های متعدد او را کشتم. اکنون خیلی پشیمانم.

پرونده متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا او بزودی پای میز محاکمه بنشیند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال 1400 برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

کد خبر 846426 برچسب‌ها خودکشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم