Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:12:38 GMT

صحبت های فرمالن در مورد ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۳۷۱۳

صحبت های فرمالن در مورد ال کلاسیکو

توماس فرمالن ، مدافع بلژیکی بارسلونا پس از مدت ها و به دلیل مصدومیت اومتیتی فرصت یافته تا برای آبی اناری ها به صورت ثابت به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس فرمالن ، مدافع بلژیکی بارسلونا پس از مدت ها و به دلیل مصدومیت اومتیتی فرصت یافته تا برای آبی اناری ها به صورت ثابت به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمالن سال ۲۰۱۴ از آرسنال به بارسا پیوست ولی به دلیل مصدومیت یک سال خانه نشین بود. او سال دوم حضورش در بارسا توانست چند بازی برای این تیم انجام دهد و فصل ۱۷-۲۰۱۶ به صورت قرضی راهی رم شد.

فرمالن پس از حضور قرضی در رم به بارسا بازگشت و حالا به مدافع ثابت این تیم تبدیل شده است.

او که هفته گذشته برای اولین بار در ال کلاسیکو به میدان رفت و در زمین رئال بسیار هم خوش درخشید، به موندودپورتیوو گفت:

« بسیار خوشحالم که پس از مدت ها در ترکیب اصلی به میدان می روم. فکر می کنم مزد صبوری هایم را گرفته ام.

بازی در ال کلاسیکو که بزرگترین رقابت باشگاهی در دنیاست، برایم ارزش فراوانی داشت. به خصوص اینکه ۰-۳ هم در خانه حریف برنده از زمین خارج بشوی. هرگز آن بازی را فراموش نخواهم کرد.

ترس از رونالدو؟ این اولین بار نبود که مقابل او به میدان می رفتم. قبلا در بازی پرتغال و بلژیک این تجربه را داشتم. فکر نمی کنم ترس واژه مناسبی در فوتبال باشد. من نه از رونالدو و نه از هیچ مهاجمی نمی ترسم؛ ولی لازم است که همیشه از توانایی های مهاجمان روبرویت آگاه باشی و به آنها احترام بگذاری.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان تایید کرد که مهدی طارمی در تابستان راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، تیم فوتبال اینترمیلان که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر ساسلو قعرنشین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان این بازی سیموئنه اینزاگی در واکنش به جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال ایران در تابستان سال جاری عنوان کرد: بله، ما مهدی طارمی را با قراردادی آزاد از پورتو جذب کردیم. او بازیکن بزرگی در سطح بین‌المللی است و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، پس از این انتقال بسیار خوشحالیم.

اینزاگی در خصوص ضربات پنالتی طارمی و گلزنی او اظهار داشت: اگر او در تمرینات آماده باشد می‌تواند پنالتی‌زن اول اینتر نیز باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی