Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@07:55:12 GMT

لحظه فرار حرفه ای از مرگ مرد چاق + فیلم دیدنی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۳۸۳۷

لحظه فرار حرفه ای از مرگ مرد چاق + فیلم دیدنی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده ای که کنترل ماشین خود را در جاده خیس از دست داده بود از برخورد با یک عابر پیاده گریخت.

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

ماشینی در ایالت تگزاس آمریکا مشغول رانندگی در جاده ای خیس بود که به دلیل سرعت زیاد کنترل خود را از دست می دهد و به سمت مردی که در پیاده رو مشغول پیاده روی بود حرکت کرد، اما با خوش شانسی از فاصله کمی از عابر پیاده عبور می کند و از حادثه Incident ای تلخ جان سالم به در می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها

آریزو 6 جی‌تی با استایل جوان پسند و تهاجمی خود، نوید رانندگی هیجان انگیز با شتاب و سرعتی بی‌نظیر میان خودروهای مونتاژی را می‌دهد و سطح کیفی و فنی بسیار بالایی را هنگام رانندگی ارائه می‌کند و تبدیل به انتخاب اول هر راننده‌ای خواهد شد. با نگاهی به ویژگی‌های این آریزو 6 جی‌تی در مقایسه با خودروهای وارداتی یا مونتاژی از نظر کلاس خودرو از میان تولیدکنندگان اروپایی یا کره‌ای و ژاپنی مانند کیا سراتو و النترا، مزدا 3 و تویوتا کرولا شاهد برتری آریزو 6 جی‌تی هستیم.

طراحی ظاهری

آریزو 6 جی‌تی در نگاه اولیه نشانه‌های یک خودرو کاملا مدرن و به روز را به نمایش می‌گذارد. نمای جلوی این خودرو نسبت به نسخه‌ آریزو 6 پرو کاملا دگرگون شده و جلو پنجره بسیار بزرگ و پهن این خودرو با خطوط تند و تیز و چراغ‌های جلوی باریک، ظاهری خشن را به خودرو بخشیده است که نسبت به رقبای خود ظاهری کاملا به روز دارد.

طراحی داخلی و امکانات

در داخل خودرو با یک طراحی جدید و مدرن نسبت به نسخه‌های قبلی و همچنین خودروهای هم رده مواجه هستیم. بخش اصلی داشبورد این خودرو ارتقا یافته و به سبک خودروهای مدرن روز دنیا، به نمایشگر 24.6 اینچی روی داشبورد مجهز شده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و نظر خریداران را جلب خواهد کرد. این نمایشگر تمام آنچه شما برای هدایت و کنترل خودرو نیازمند هستید را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد و ضمن افزایش جلوه‌های بصری خودرو، راحتی را فراهم می‌کند.

امکانات ایمنی و رفاهی آریزو 6 جی‌تی یکی از نکاتی است که این خودرو را کاملا از رقبای خود متمایز می‌کند. سانروف، شارژر بی‌سیم گوشی، چراغ‌های LED و اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو به همراه تنظیمات برقی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، پاور ویندوز و نورپردازی کابین آرامش شما را در سفرهای شهری و مسافرت‌ها تامین می‌کند و خبری از خستگی هنگام رانندگی با این خودرو لوکس نیست.

یکی از وجوه تمایز خیره‌کننده این خودرو با سایر خودروهای هم کلاس خود در رادارهای پرتعداد و سیستم‌های کمک راننده است. کروز با سنسورهای پارک جلو و عقب، رادارهای هشدار خروج از خط، پایش نقاط کور و ترمز اضطراری خودکار در هنگام حرکت یا خروج از پارکینگ شما را همراهی می‌کند و اطمینان خاطر بیشتری را در موقعیت‌های گوناگون برای شما فراهم می‌کند.

قوای محرکه

اگر تمام ویژگی‌های آریزو 6 جی‌تی را کنار بگذاریم، در بخش قوای محرکه با یک خودرو سریع مواجه هستیم. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌کند و صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از 7 ثانیه پشت سر می‌گذارد و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت را داراست.

این ویژگی‌ها در حالی است که خودروهای هم رده ژاپنی و کره‌ای مانند سراتو و مزدا 3 کارکرده حداقل استانداردهای امروز روز دنیا را ندارند و حتی نسل جدید برخی از خودروهای وارداتی نیز فاقد امکانات لوکس آریزو 6 جی‌تی هستند. آریزو 6 جی تی در کنار امکانات مختلف و سرعت خیره کننده خود گارانتی معتبر فونیکس را عرضه می‌کند و طی هفته‌های آتی و با عرضه این خودرو لوکس و سریع با ظاهری خشن و جوان پسند به گزینه اول خریداران در کلاس خود تبدیل خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896327

دیگر خبرها

  • نوستالوژی؛ کنترل توپ دیدنی رونالدینیو در تمرین میلان / فیلم
  • آریزو 6 جی تی، لحظه شماری برای تسخیر جاده‌ها
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • بهترین شهر دنیا برای بازدید با پای پیاده معرفی شد
  • (ویدئو) لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده
  • لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده | ببینید
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند