Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > امنیت - همشهری آنلاین:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز سال نو میلادی را به همتایان خود در ۱۶ کشور تبریک گفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی با ارسال پیامی به وزرای دفاع فدراسیون روسیه، ارمنستان، بلاروس، آفریقای جنوبی، جمهوری دمکراتیک خلق کره، صربستان، لهستان، جمهوری یونان، بولیواری ونزوئلا، ایتالیا، فدراتیو برزیل، بولیوی، کوبا، اتریش، کرواسی و بوسنی و هرزگوین آغاز سال 2018 میلادی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام تبریک وزیر دفاع آمده است: فرارسیدن میلاد باشکوه پیامبر صلح و دوستی حضرت عیسی (ع) و آغاز سال 2018 میلادی را به جنابعالی، خانواده محترم و نیروهای مسلح آن کشور تبریک و تهنیت عرض می‌­نمایم.

امیر سرتیپ حاتمی در این پیام افزوده است: با آرزوی اتحاد، همدلی و همکاری همه آزادگان و صلح­ جویان عالم در مبارزه با خشونت، افراط و تروریسم، امید آن دارم در سال جدید شاهد توسعه و تعمیق همکاری­ های مشترک در زمینه­ های دفاعی و امنیتی بین دو کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، سال 2018 فردا(دوشنبه 11 دی) همزمان با روز اول ژانویه آغاز می شود.

در همین زمینه: اقتدار دفاعی کشور را بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای افزایش می‌دهیم هدف دشمن محدودسازی نفوذ منطقه‌ای و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است وزیر دفاع در هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت