Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان  در همایش سیاسی سپاه ناحیه مسلم مشهد در جمع پایوران و بسیجیان این ناحیه اظهار داشت: خداوند ما را آفرید؛ مرگ و زندگی را آفرید برای اینکه انسان‌ها را امتحان نماید. گویی زندگی دنیا یک مسابقه است و این مسابقات در آخرالزمان سرعتشان بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امتحانات آخرالزمان که به فتنه تعبیر شده است منافقین از جامعه بیرون رانده شده و عدل وداد در جامعه برقرار و حق از باطل از همدیگر جدا می‌گردد.
این پژوهشگر دینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان رهبری که فرمود: ه بودند من به این مذاکرات خوش بین نمی‌باشم، ولی رئیس جمهور گفته بود من خوش بین هستم و پس ازمدتی رئیس جمهور هم سخنان رهبری را تائید کرد, گفت:  ما اگر به سخنان رهبری گوش داده و اقتصاد مقاومتی را اجرا می‌کردیم وضع معیشتی مردم از این بهتر می‌شد.
وی  با اشاره به اینکه ما در مذاکرت هسته‌ای و در سیاست خارجی ضعیف عمل کردیم، ابراز داشت: علت اینکه دشمنان به این دولت تمایل داشتند همین ضعف عملکرد است.
حجه الاسلام پناهیان در پایان متذکر شد: ائمه جماعات باید به مسجد کارکرد معیشتی اقتصادی داشته باشند و مردم رابه مسجد تشویق نموده و صندوق‌های قرض الحسنه و کارگاه‌های تولیدی راه بیندازند و در نهایت سبک زندگی را تغییر دهند. همانطور که در زلزله مشاهده کردیم مردم به میدان آمدند و میلیارد‌ها تومان به مردم زلزله زده کمک نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: اسلام دین علم است و معلم عالی‌ترین منزلت را دارد و این مقام با خودش مسئولیت می‌آورد و قرآن کریم «حیات» را هدایت می‌داند.

وی با بیان اینکه احیاء به معنای حیات بخشیدن به کسی که حی نبوده، افزود: حیات بخشیدن به انسان بسیار ارزشمند است و بر همین اساس خداوند متعال در قرآن کریم حیات را هدایت می‌داند، بنابراین هدایت انسان به اندازه کل بشریت ارزش دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در جامعه تحت سیطره طاغوت ندای متفاوتی بلند شده و اکثریت جوانان اروپایی و آمریکایی معتقدند باید آتش‌بس در غزه اتفاق بیفتد.

عملیات بسیار شگرف «وعده صادق»

رستمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: برکاتی که این عملیات داشت از نظر تحلیل نظامی بسیار شگرف و اثرات این عملیات از اثرات تخریب مکانی بسیار زیاد‌تر بوده است.

وی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر تولید دانش، تولید دانشمند و جهت دادن به علم بسیار حائز اهمیت است، بنابراین رسالت ما دانشگاهیان در اجرای منویات مقام معظم رهبری باید تبیین شود.

دانشگاه آزاد دارای جایگاه و اعتبار است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، صداقت، صمیمیت و تواضع را از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام مستشاری دانست و به حجت‌الاسلام ابراهیم‌نژاد به‌دلیل حضور در یک دانشگاه خوب و ارزشمند و دارای جایگاه و اعتبار تبریک گفت.

ما امروز نسل سپاسگزاریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم هم با اشاره به ویژگی‌های نسل سپاسگزار اظهار کرد: ما امروز نسل سپاسگزاریم و باید قدردان استادان باشیم و از همه استادان و کسانی که امانت الهی را پاس داشته‌اند، ممنون باشیم.

حجت‌الاسلام حسن خیری با اشاره به اینکه شاهد تجلی قرآن کریم و نصرت الهی در عملیات وعده صادق بوده‌ایم و باید شاکر خداوند باشیم، افزود: امروز در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا همان حرفی را می‌زنند که ما می‌زنیم و ماهیت رژیم کودک‌کُش صهیونیست برای همگان آشکار شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی قم؛ دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ضمن قدردانی از تلاش‌های  حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری در زمان تصدی ایشان در دفتر نهاد مقام معظم رهبری و خیر مقدم به حجت‌الاسلام ابراهیم‌نژاد به عنوان مسئول جدید نهاد مقام معظم رهبری واحد قم افزود: حضور ارزشمند حجت‌الاسلام رستمی در مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم نشان می‌دهد مسئولان برای استان قم حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و بر همین اساس تلاش می‌کنیم دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم هم با اشاره به اینکه همیشه برای ما جوانان برکت داشته‌اند و اثری که جوانان دانشگاهی در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) داشتند از اثرات حوزویان کمتر نبوده است.

نقش پررنگ دانشگاه در عرصه انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه دانشگاه با تسخیر لانه جاسوسی ترسیم کرد که مبارزه با استکبار وجود دارد، افزود: نقش دانشگاه در عرصه انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است، بنابراین حرکت دانشجویی در نهایت به صلاح کشور است.

مستشاری با اشاره به اینکه استادان دانشگاه آزاد اسلامی قم جزء بهترین اساتید هستند، افزود: دانشگاه در شکل‌گیری شخصیت من از حوزه کمتر نقش نداشته است.

مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قم هم با بیان اینکه این نسل و مملکت و مردم انتخاب شده الهی بوده و نشانه‌های الهی بودن این مردم بسیار است، گفت: نسبت به این نسل و رسالتی که خدا برای ما مقدر کرده است مسئولیم و همه ما مسئولیت سنگینی داریم.

وی با اشاره به سه هویت حکمت‌مداری، کرامت‌مداری و حق‌مداری گفت: در آستانه قرن ۲۱ می‌توان با این سه هویت دنیا را تحت تأثیر قرار دهیم.

آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان و مجموعه از مسئولان دفاتر مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان و روسای مراکز آموزش عالی استان قم برگزار و حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام ابراهیم‌نژاد به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره