Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@01:01:18 GMT

جسد یکی از دو کارگر شهرداری در کانال آب پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۴۴۴۳

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: جسد یکی از دو کارگر شهرداری که به مدت ۲۴ ساعت در کانال زیرزمینی آب مفقود شده بودند، پیدا شد.

سیدجلال ملکی عنوان کرد: در پی تلاش های ۲۴ ساعته نیروهای آتش نشانی، اولین جسد کارگر شهرداری که روز گذشته داخل کانال آب مفقود شده بود، پیدا شد.

ملکی افزود: متوفی ۲۴ ساله است و تلاش ها برای یافتن کارگر مفقود دیگر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، شب گذشته حادثه مفقود شدن کارگران در کانالی واقع در خیابان پیروزی، بعداز بزرگراه امام علی (ع) به آتش‌نشانی تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی و عوامل شهرداری در محل حادثه حاضر شدند.

بر اساس این گزارش، چند کارگر متعلق به یک شرکت پیمانکاری داخل یکی از کانالهای زیرزمینی مشغول کار بودند که به یک‌باره تعدادی از آنها از کانال خارج شده و مدعی شدند که ناگهان حجم زیادی آب در کانال جاری شده، آنها سراسیمه از کانال خارج شدند اما دو نفر از کارگران موفق به خروج از کانال نشدند.

آتش‌نشانان پس از اعلام این حادثه به همراه عوامل شهرداری و کارگران این شرکت پیمانکاری مشغول عملیات شدند و از دریچه‌های مختلف وارد این کانال شده و به جست‌وجو در انشعابات کانال پرداختند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ این عملیات تا این لحظه همچنان ادامه دارد اما تاکنون هیچ اثری از این افراد به دست نیامده است.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز