Web Analytics Made Easy - Statcounter

راوند کاشان میزبان کاروان ۵۰۰ نفره خادماان حرم حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) بود که این سفیران بین الحرمین، پرچم گنبد قمر بنی هاشم و سوغات متبرکه دیگری را برای اهالی راوند تحفه آورده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ راوند کاشان، ظهر امروز میزبان کاروان 500 نفره خادمان حرم حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) بود که این سفیران بین الحرمین پرچم گنبد قمر بنی هاشم و سوغات متبرکه دیگری را برای اهالی راوند تحفه آورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرچم طی آیینی، در میدان حضرت ابوالفضل(ع) راوند نصب شد و به اهتزاز درآمد.

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تکیه راوند میزبان این مراسم بود و اهالی راوند و میهمانان عراقی، بعد از نصب پرچم، دسته جمع با قدم‌های پیاده به سمت آستان مقدس حضرت ولی بن امام موسی کاظم(ع) شرفیاب شدند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر