Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-08@23:31:48 GMT

مادورو مثل خدای یهودیان رفتار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۴۸۲۸

مادورو مثل خدای یهودیان رفتار می‌کند

وزیر نفت اسبق ونزوئلا گفت: نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا رفتاری مشابه رفتار خدای یهودیان دارد و این کشور غنی از نفت را به خرابی می‌کشاند.

وزیر نفت اسبق ونزوئلا گفت: نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا رفتاری مشابه رفتار خدای یهودیان دارد و این کشور غنی از نفت را به خرابی می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» رافائل رامیرز، که پیش از این وزیر نفت ونزوئلا و رییس شرکت دولتی نفت PDVSA بود حالا یکی از رقیبان مادورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های اخیر، رامیرز منتقد سیاست‌های مادورو است که برای چهارمین سال متوالی باعث شده است ونزوئلا دچار کمبود شدید مواد غذایی و مواد دارویی شود، بیشترین تورم اقتصادی را در دنیا داشته باشد و نرخ مهاجرت در این کشور بالا رود.

مادورو ماه گذشته از رامیرز خواسته بود تا از نمایندگی ونزوئلا در سازمان ملل استعفا دهد.

رویترز نوشته است که رامیرز فعلا در مکان نامعلومی به سر می‌برد. رامیرز روز یکشنبه یک مقاله انتقادی در روزنامه محلی به نام پانورما منتشر کرده و مادورو را با خدای یهودیان مقایسه کرده بود. او نوشته بود شما انقلاب‌ها را می‌کشید.

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخی از جریمه های تیم‌های حاضر در مسابقات جام حذفی را اعلام کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ با رای کمیته انضباطی برای دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس به دلیل سو رفتار تیمی (۶ اخطار) و توهین تماشاگران به مقام غیررسمی ۵۱ میلیون تومان، آلومینیوم به دلیل سو رفتار تیمی (۱۰ اخطار) و توهین تماشاگران و حضور چند تماشاگر در زمین مسابقه ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

همچنین باشگاه تراکتور به دلیل پرتاب نارنجک دستی توسط هوادارانش ۵۱ میلیون تومان جریمه شده است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین جریمه های دیگری نیز به دلایل مختلف از جمله سوء رفتار تیمی و رفتار نامناسب تماشاگران منتسب تیمهاوهمچنین توهین به مقام رسمی مسابقه  برای دیگر تیم‌ها در نظر گرفته است. مبالغ این جریمه ها از ده میلیون تومان تا پنجاه و یک میلیون تومان متفاوت است. 

 

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • نیایش‌های «کیخسرو» ناب‌ترین و زیباترین نیایش‌های ادب فارسی است
  • معنای رفتار مختلف گرگ‌ها در گله (فیلم)
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • رفتار صهیونیست‌ها با زنان فلسطینی قبل از طوفان الاقصی + فیلم
  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد