Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@12:01:02 GMT

هلاکت ۱۷ داعشی و انفجار یک بمب در عراق

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۶۴۹۹۲

هلاکت ۱۷ داعشی، انفجار یک بمب در استان کرکوک وبازداشت تعدادی تروریست در ۵ استان عراق از جدیدترین اخبار امنیتی این کشور است.به گزارش بلاغ، فرماندهی عملیات امنیتی استان نینوا عراق در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای عراقی به پایگاه های گروه تروریستی داعش حمله کردند که در جریان این عملیات دست کم ۱۷ داعشی به هلاکت رسیده و پایگاه های آنها در منطقه ای در نزدیکی رود دجله در موصل نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که پایگاه های مذکور در میان دو روستای البوسیف واقع در جنوب موصل و الشمسیات در جنوب شرق این شهر واقع شده بود.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد که به دنبال انفجار یک بمب دست ساز در یک قهوه خانه واقع در مرکز این استان دست کم ۳ غیر نظامی مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: افراد ناشناس این بمب دست ساز را در یکی از قهوه خانه های خیابان القدس واقع در مرکز کرکوک پرتاب کردند که به دنبال آن دست کم ۳ غیر نظامی مجروح شدند.

از سوی دیگر یک منبع در وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور توانستند ۱۱۸ مجرم که در میان آنها تعدادی تروریست نیز به چشم می خورد را در جریان عملیات امنیتی در ۵ استان این کشور بازداشت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۶۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل روز شنبه گفت: این سوداگران آثار باستانی با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون در راستای برقراری امنیت و با حضور گشت پشتیبان سپاه بابل این سوداگران دستگیر شدند.

این مقام مسوول اظهار داشت: چهار متهم بعد از دستگیری و کشف سه دستگاه گنج‌یاب به همراه تجهیزات آن به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شدند.

در ۲ سال اخیر بیش از ۳۰ سوداگران گنج به همراه دستگاه گنج یاب در شهرستان بابل توسط سپاه این شهرستان و گشت رضویون دستگیر شدند.

کد خبر 849182 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران بابل- مازندران

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی